SMOKE-IT åbner ny butik i Ringkøbing

D. 1. marts slår SMOKE-IT dørene op til endnu en butik, denne gang i Ringkøbing.

Trods modgang og corona har SMOKE-IT åbnet 5 nye butikker i løbet af det seneste år, og dermed er kæden, med 33 butikker i Danmark, meget snart landsdækkende. SMOKE-IT slog dørene op til kædens første butik med beliggenhed i Århus tilbage i 2012, og selvom myndighederne ikke anerkender e-cigaretter som en effektiv vej mod en røgfri fremtid, har en stor del af de danske eks-rygere alligevel set lyset i, og er lykkes med at blive røgfri ved hjælp af produkterne.

-          ”Jeg havde nok aldrig turde håbe på den succes, og nu må vi jo også se hvad fremtiden bringer. Men taget i betragtning af, at det her eventyr startede på havnen i Århus, fra bagagerummet i min bil, og så til nu, at stå med en landsdækkende kæde, det havde jeg nok i min vildeste fantasi, aldrig drømt om skulle ske!” - Siger Jens Andersen, administrerende direktør i SMOKE-IT.

Nu kan damperne i Ringkøbing altså se frem til at blive en del af SMOKE-IT’s succes med butikken, som befinder sig på Torvegade 5D, og hvor SMOKE-IT’s nyeste medarbejder, Jesper Bessmann, som kommer til at bestyre butikken, glæder sig til at byde velkommen.

Jens Andersen, Jens@SMOKE-IT.dk