Smoke-it

SMOKE-IT åbner ny butik i Randers

Onsdag d. 14. august slår SMOKE-IT dørene op for butik nr. 27

Den nye butik er placeret i Brødregade 2, Randers C, hvor butiksbestyrer, Mads Skov Nielsen, står parat til at byde nye såvel som eksisterende kunder velkommen.

Information om Smoke-it

Smoke-it
Erhvervsparken Klank 3
8464 Galten

SMOKE-IT’s butik i Randers bliver nr. 29 i rækken af fysiske butikker, 27 i Danmark samt 2 i London, England.

Følg pressemeddelelser fra Smoke-it

Flere pressemeddelelser fra Smoke-it

Smoke-it mener ikke, at man reklamerer i strid med reglerne18.7.2019 10:15:55 CESTPressemeddelelse

Smoke-it har gennem de sidste 2 år været i dialog med Forbrugerombudsmanden vedrørende reglerne for reklamering for e-cigaretter. Vi har i dette forløb på Forbrugerombudsmandens foranledning foretaget en række ændringer af vores kommunikation med henblik på at imødekomme kravene, herunder lukket nyhedsbrev, Instagram og Facebook. Dette uagtet at stort set alle vores konkurrenter fortsætter disse aktiviteter uhindret. Vi har nu konstateret, at Forbrugerombudsmanden alligevel har valgt at politianmelde Smoke-it – formentlig som den eneste e-cigaretforhandler - for ulovlig reklame.