Smoke-it

SMOKE-IT åbner ny butik i Randers

Onsdag d. 14. august slår SMOKE-IT dørene op for butik nr. 27

Den nye butik er placeret i Brødregade 2, Randers C, hvor butiksbestyrer, Mads Skov Nielsen, står parat til at byde nye såvel som eksisterende kunder velkommen.

Information om Smoke-it

Smoke-it
Erhvervsparken Klank 3
8464 Galten

SMOKE-IT’s butik i Randers bliver nr. 29 i rækken af fysiske butikker, 27 i Danmark samt 2 i London, England.

Følg pressemeddelelser fra Smoke-it

Flere pressemeddelelser fra Smoke-it

Hvem tager ansvar?30.9.2019 14:57:22 CESTPressemeddelelse

Sundhedsstyrelsen har udsendt en advarsel mod brugen af e-cigaretter. Umiddelbart er advarslen sket i kølvandet af seneste tilfælde af lungesygdomme i USA, lungesygdomme der har ført til 13 dødsfald, og som forbindes til brugen af e-cigaretter. Myndighederne i USA har nu endelig officielt meldt ud, hvad de mener er årsagen til de mange tilfælde af lungesygdomme. SMOKE-IT mener det er på tide, at myndighederne herhjemme tager ansvar!

Nu er det officielt og samarbejde bør indgås ASAP!24.8.2019 17:58:46 CESTPressemeddelelse

Mandag d. 19. august udsendte Smoke-It en pressemeddelelse vedr. artikler bragt hos hhv. Ekstra Bladet og DR. Artikler der advarede omkring brugen af e-cigaretter. Flere amerikanere er blevet indlagt med lungesygdomme. Det eneste patienterne havde tilfælles var tilsyneladende, at de alle havde brugt e-cigaretter før de blev syge. Nu har historien taget en ny og tragisk drejning. Det ”første” dødsfald blandt patienterne er netop blevet bekræftet. Kunne indlæggelserne og ikke mindst dødsfaldet være undgået?