Smash Into Pieces spiller 16. november i Pumpehuset

Smash Into Pieces vender tilbage til Danmark og de tager Dream Drop med som support

Smash Into Pieces kan med deres blandeing af metal og EDM beskrives som et digitalt cirkus, der leverer spektakulære rockkoncerter. Med den maskerede The Apocalypse DJ som omdrejningspunkt, har bandet nemlig skabt sig et navn som leverandører af forrygende liveshows.

Bandet har siden 2009 udgivet 6 album, 29 singler, haft over 200 mio. Spotify-streams og 100 mio. Youtube-visninger, og kan på den baggrund nemt ses som et af Sveriges helt store navne der er vokset ud af den metalliske undergrund.

De har tidligere gæstet København – både som hovednavn og som support for landsmændene i Takida. Begge gange var der udsolgt, så fans af dette digitale vortex bør sikre sig en billet hurtigt.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Gør klar til at blive suget ind i en verden af piratmetal, fantasy og badeænder når Alestorm indtager Falkoner Salen sammen med Gloryhammer, Windrose og Rumahoy.28.9.2022 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Alestorm (headliner): Alestorm har siden de udgav nummeret ’Heavy Metal Pirates’, indtaget metal-scenen med deres folkede piratmetal. Bandet albumdebuterede med ’Captain Morgan's Revenge’ (2008), som allerede året efter blev fulgt op af ’Black Sails At Midnight’. ’Back Through Time’ landede i 2011, og med udgivelsen af ’Sunset On The Golden Age’ (2014) fik bandet for alvor deres store gennembrud. De fortsatte succesen med ’No Grave But The Sea’ (2017) og senest har de været aktuelle med ’Seventh Rum of a Seventh Rum’ (2022).

Den britiske afro bashment gruppe NSG kommer til Pumpehuset15.9.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

NSG 21. NOVEMBER 2022 PUMPEHUSET Pionererne af den britiske afro bashment lyd, NSG, kommer til Pumpehuset til november. NSG. Det er en simpel men bred forkortelse som drypper med potentiale. ”It’s a lifestyle, a movement” udtaler gruppen. Til at starte med stod NSG for No Sleep Gang, så stod det for Non Stop Grinding. I øjeblikket står det for Never Stop Growing, men det kan også ændre sig i fremtiden. Som Kruddz, der er med i NSG, forklarer: “That’s why they refer to the name’s meaning as a lifestyle – it echoes what’s happening to NSG in the present moment.” Gruppen afspejler de mest interessante dele af moderne musik fra UK: En livlig afro bashment lyd og en overlegen personlighed, forbundet i én gruppe, bestående af seks medlemmer Kruddz, Mxjib, Mojo, OGD, Dope og Papii Abz. NSG har boblet under overfladen sammen med producer Jae5 og J Hus. Allerede inden nogle af dem brød igennem, perfektionerede de deres lyd sammen. En lyd som fik navnet afro bashment og som efterhånden er begynd