Skive-repræsentanter med i ny DI Midt Vest bestyrelse:

DI Midt Vest har nu formelt fået Skives repræsentanter med i bestyrelsen. På generalforsamling mandag den 8. april blev adm. direktør Morten Primdal, RK Plast A/S og adm. direktør Jørgen Yde Jensen, Skov A/S valgt ind i bestyrelsen. Nyvalgt blev også mejeridirektør Jørgen Greve, Arla Foods Amba Holstebro. Jørgen Greve afløser mejeridirektør Claus Nielsen, der er skiftet fra Arla Flødeost i Holstebro til Arla i Esbjerg.

Der var genvalg til resten af bestyrelsen.

Bestyrelsen konstituerede sig med genvalg af Claus Arberg som formand samt genvalg af Tommy Rahbek Nielsen, Vestas Wind Systems og nyvalg af Morten Primdal, RK Plast som næstformænd.

Bestyrelsen ser herefter sådan ud:

• Adm. direktør Claus Arberg, Hvidbjerg Vinduet A/S, Thyholm (formand)
  • Senior Vice President Tommy Rahbek Nielsen, Vestas Wind Systems A/S, Ringkøbing (næstformand)
  • Adm. direktør Morten Primdal, RK Plast A/S, Skive (næstformand)
  • Supply chain director Tove Kjeldsen, Kelsen Group A/S, Nørre Snede
  • Fabrikschef Kaj Meldgård, Danish Crown Amba, Herning
  • Site Manager Jakob Kyllesbech, FMC Agricultural Solutions(“Cheminova”), Lemvig
  • Sr. Director, Head of Production Martin Wingaa, Bang & Olufsen A/S, Struer
  • Mejeridirektør Jørgen Greve, Arla Foods Amba, Holstebro
  • CFO Poul Hansen, Siemens Gamesa Renewable Energy A/S, Brande
  • Adm. direktør Michael Nederby, Teccon Form A/S, Holstebro
  • Adm. direktør Niels Møller Jensen, Herning Vand A/S