Skal mangel på medarbejdere stoppe Sydvækstjylland?

DI Sydvestjylland inviterer til erhvervstræf med bl.a. tidligere finansminister og nuværende adm. direktør og ansvarshavende chefredaktør Bjarne Corydon, Børsen.

Pressen inviteres til

DI Sydvestjyllands Erhvervstræf 2018,
Onsdag den 2. maj 2018 kl. 16.00,
SE, Edison Park 1, 6715 Esbjerg N

De fleste virksomheder i Sydvestjylland har fuldt fart på. De beskæftiger faktisk 5.300 flere medarbejdere i dag end for bare tre år siden. Det betyder glædeligvis, at vi har færre ledige end landsgennemsnittet, men også, at det er svært at få tilstrækkeligt med medarbejdere med de rette kvalifikationer til at fremstille de mange nye ordrer.

Allerede nu er der virksomheder, som må takke nej til ordrer. Hver gang koster det vækst, arbejdspladser og skattekroner for hele området.

Det brændende spørgsmål i Sydvestjylland lige nu er derfor: Hvordan holder vi fast i den gode udvikling? Og hvad skal vi i fællesskab gøre i de kommende år for at vores område med rette kan kaldes Sydvækstjylland?

De spørgsmål vil vi gerne drøfte på vores erhvervstræf.

Se hele programmet for erhvervstræffet

Tilmeldinger fra pressen samt yderligere oplysninger: chefkonsulent i DI, Johan H. Pedersen, tlf.: 4084 3207 e-mail jhp@di.dk eller pressekoordinator Bo Hjuler, tlf.: 2382 4912, e-mail boh@di.dk