Signe Svendsen på efterårsturné med nyt album i ryggen

SIGNE SVENDSEN
EFTERÅR 2022

Til november tager Signe Svendsen på turné landet rundt med et nyt album i ryggen. Da hun i slutningen af 2021 slap et mere end almindelig travlt koncertår, gik hun direkte i skrivehulen og kan allerede d. 14. okt udgive en opfølger til 2020-albummet ”Det Forlyder”.

”Det bliver afsindigt rart at stå på scenen med de her nye sange, - vi har arbejdet intenst på dem og nu skal de så finde deres vej ud til folk. Og den del er i virkeligheden den vigtigste. Glæder mig meget.”

Signe Svendsen har for længst fundet sin egen plads på den danske scene. Hun fører publikum igennem koncerterne med en inderlig og stærk vokal og som stilsikker entertainer.

Hun har allieret sig med sin faste producer og guitarist Lars Skjærbæk og Palle Hjorth på tangenter, og sammen skaber de tre et poetisk, nærmest filmisk univers omkring sangene.
”Med os tre er der mulighed til at gå storladent og helt intimt. Der er plads til fortællingerne og også plads til at folk kan få lov til at flyde væk fra hverdagen på et trip af ord og toner.”

Billetsalget er i gang.

Signe Svendsen efterår 2022

04.11 SPILLESTEDET GNISTEN. Ry - (UDSOLGT)
05.11 MUSIK & TEATER. Viborg - Billetter