SEND MILJØVENLIG FRAGT - RENERE END NOGENSINDE FØR - MED GARANTI!

Gør som du plejer, bare bedre
Vores hverdag skal fungere, men vores egen og vores børns fremtid kræver miljømæssig ansvarsfuldhed i HELE vores hverdag. Det er ikke nok, at vi stopper med at fyre med kul i kælderfyret, eller at vi udskifter Dieselbilen med en benzin’er. Alt i vores hverdag - også fragt -  er nødt til at ske med omtanke for miljøet, hvis vores klode skal have en levedygtig fremtid. Derfor hjælper Pakke.dk nu med en miljøvenligløsning der holder. Fly er en stor årsag til CO2-udledning, men fragt uden fly er ofte ikke en mulighed, uden alvorlige omkostninger for enhver sektor der sender pakker rundt i verden. Uanset om det er livsvigtig medicin, miljøvenlige vandpumper eller legetøj til en nevø, så skal det kunne fragtes uden at skade kloden, men også uden at tage 4-12 uger med skib.

Garanteret gavn for miljøet
Den måde Carbon Neutral Shipment sikrer miljøet er ikke bare salgsgas, men en certificering fra Natural Capital Partners, som er en af verdens førende vagthunde for erhvervsindsatser på miljøområdet. Med base i UK har de i over 20 år bidraget med rådgivning, overvågning og sikring af bæredygtige forretningsdrift, og sørger for at dit miljøtillæg kompenserer for den brugte CO2 og bidrager til udvikling af flere CO2-reducerende projekter. På den måde kan vi garantere, at du kan handle fragt som du plejer, med ren samvittighed.

Læs mere om Natural Capital Partners carbonneutral-protokollen her.
Læs mere om UPS Carbon Neutral Shipment her.
Bestil grøn fragt med god samvittighed her.