Selvscanning for gravide i SuperBrugsen…

Ny gratis babypakke til nybagte mødre, markedsføres med utraditionel film, der har premiere i dag

SuperBrugsen har i dag premiere på en utraditionel film, der viser, hvordan gravide kan scanne sig selv på en rigtig scanner i butikken, opstillet ved siden af en almindelig scanner, hvor man kan tjekke prisen på sine varer.

Scanneren er opsat og filmen produceret i anledning af, at SuperBrugsen introducerer en ny gratis ”babypakke”, til vordende mødre.

Men scanneren for de gravide er kun opsat i forbindelse med optagelsen af filmen, hvor en del kunder i SuperBrugsen Matthæusgade dog havde stor fornøjelse af den. Filmen er skabt af Konstellation og Republica.Filmen har fredag premiere på SuperBrugsens Facebook-side: https://youtu.be/cPC0gvlYBVc

”Vi har valgt at introducere den nye babypakke udelukkende via vores egne, primært digitale kanaler. Til gengæld har vi satset på en kreativ præsentation af høj kvalitet, som vi tror, kan blive delt i stort omfang på de sociale medier,” siger marketingchef Martin Dalsgaard Andersen, SuperBrugsen.

Babypakken indeholder alt fra bleer, babylotion og vådservietter til hygiejnebind, vaskepulver og dagcreme. En rummelig skuldertaske er der også blevet plads til, så mor og far har noget at fragte alle puslesager og skiftetøj rundt i. Babypakken sælges for 220 kr. Men er man medlem af Coop, er den gratis og kan bestilles via www.superbrugsen.dk/baby. Ikke-medlemmer kan via samme link oprette et medlemskab for 200 kr. og efterfølgende få babypakken gratis.

”Med dette tilbud vil vi dels gerne ønske vores kunder tillykke med den glædeligste af alle begivenheder, dels vise, at SuperBrugsen har et stort udvalg af rene varer til mor og barn - miljømærkede og mærket med allergimærket Den Blå Krans,” siger kædedirektør Kenneth Pedersen, SuperBrugsen.

Änglamark er en serie af økologiske, miljø- eller allergivenlige produkter. Alle Änglamarks babyprodukter er forsynet med Den Blå Krans og Svanemærket, og mange er kåret som bedst i test eller anbefales som det gode valg.

Babypakken er at finde på hylderne i SuperBrugsen fra den 29. maj.

Yderligere information: Kædedirektør Kenneth Pedersen, 5221 3601

Vedhæftet: Foto til fri brug fra filmen

Irma vil gøre en dansk klassiker til årets Valentin-hit12.2.2018 08:10pressemeddelelse

Onsdag den 14. februar er det Valentinsdag. I den anledning har Irma lagt hovederne i blød for at komme med det bedste bud til den moderne, urbane forbruger. Svaret har man nu fundet: Hjerter i flødesauce. Men selvfølgelig ikke en ordinær version af denne danske klassiker. Sammen med de to kokke Steve Momsen og Rasmus Kampmann har Irma udviklet en særlig udgave, som kombinerer kvalitetsråvarer med solidt håndværk og den særlige henkogningsteknik, hvor der med simpelt undertryk skabes en forlænget holdbarhed. Tilberedt af kød fra dyr, der har haft et ordentligt liv, økologiske mælkeprodukter og masser af friske, sunde grøntsager. ”Det er faktisk moderne at spise klassiske danske retter igen, men de skal have nye kvaliteter og vores version er rigtig slowfood med masser af smag og kærlighed, og derfor skabt til at glæde en, man holder af på denne særlige dag,” siger Max Schellenbauer, innovationschef i Irma. Sælges i glas med mad til to personer for 134 kr., som man kan give et personlig