Selvscanning for gravide i SuperBrugsen…

Ny gratis babypakke til nybagte mødre, markedsføres med utraditionel film, der har premiere i dag

SuperBrugsen har i dag premiere på en utraditionel film, der viser, hvordan gravide kan scanne sig selv på en rigtig scanner i butikken, opstillet ved siden af en almindelig scanner, hvor man kan tjekke prisen på sine varer.

Scanneren er opsat og filmen produceret i anledning af, at SuperBrugsen introducerer en ny gratis ”babypakke”, til vordende mødre.

Men scanneren for de gravide er kun opsat i forbindelse med optagelsen af filmen, hvor en del kunder i SuperBrugsen Matthæusgade dog havde stor fornøjelse af den. Filmen er skabt af Konstellation og Republica.Filmen har fredag premiere på SuperBrugsens Facebook-side: https://youtu.be/cPC0gvlYBVc

”Vi har valgt at introducere den nye babypakke udelukkende via vores egne, primært digitale kanaler. Til gengæld har vi satset på en kreativ præsentation af høj kvalitet, som vi tror, kan blive delt i stort omfang på de sociale medier,” siger marketingchef Martin Dalsgaard Andersen, SuperBrugsen.

Babypakken indeholder alt fra bleer, babylotion og vådservietter til hygiejnebind, vaskepulver og dagcreme. En rummelig skuldertaske er der også blevet plads til, så mor og far har noget at fragte alle puslesager og skiftetøj rundt i. Babypakken sælges for 220 kr. Men er man medlem af Coop, er den gratis og kan bestilles via www.superbrugsen.dk/baby. Ikke-medlemmer kan via samme link oprette et medlemskab for 200 kr. og efterfølgende få babypakken gratis.

”Med dette tilbud vil vi dels gerne ønske vores kunder tillykke med den glædeligste af alle begivenheder, dels vise, at SuperBrugsen har et stort udvalg af rene varer til mor og barn - miljømærkede og mærket med allergimærket Den Blå Krans,” siger kædedirektør Kenneth Pedersen, SuperBrugsen.

Änglamark er en serie af økologiske, miljø- eller allergivenlige produkter. Alle Änglamarks babyprodukter er forsynet med Den Blå Krans og Svanemærket, og mange er kåret som bedst i test eller anbefales som det gode valg.

Babypakken er at finde på hylderne i SuperBrugsen fra den 29. maj.

Yderligere information: Kædedirektør Kenneth Pedersen, 5221 3601

Vedhæftet: Foto til fri brug fra filmen

Coop.dk Shopping åbner ny online bogbutik6.9.2017 12:00pressemeddelelse

Onsdag den 6. september slår Coop.dk Shopping dørene op til en ny online bogbutik, hvor danskerne kan gå på opdagelse i alt fra bestsellere, krimier og biografier til børnebøger, fagbøger, kogebøger og rejsebøger. Butikken er ifølge Peter Gram Møller, kommerciel direktør i Coop.dk Shopping, et naturligt led i udviklingen af Coop.dk Shoppings overordnede strategi om, at være danskernes foretrukne online shoppingcenter. - Den fysiske bog er langt fra udkonkurreret af e-bøger og netlydbøger, udtaler Peter Gram Møller. - Det oplever vi i Coops fysiske butikker som Kvickly og SuperBrugsen. Ifølge Bog- og Litteraturpanelets seneste årsrapport, ”Bogen og litteraturens vilkår 2016”, som blev offentliggjort i september 2016, har boghandelen oplevet stærk konkurrence fra supermarkederne og internethandlen og det er denne tendens Coop.dk Shopping tapper yderligere ind i. Ifølge rapporten er produktionen af trykte bøger generelt stigende og fx er ny dansk skønlitteratur steget med mere end 50 % si