Se webinar - Introduktion til DIBS Integration

Missede du vores webinar af den eller den anden årsag, eller vil du bare gerne se det igen? Bare rolig, vi har nemlig sørget for at optage det!Har du styr på hvad HTTP Post er og er du knivskarp i hvad der ligger bag et betalingsvindue? Ellers kan du på dette webinar blive klogere på de mere tekniske aspekter af vores betalingsløsninger og få viden om hvad der sker når dine kunder "kalder" vores betalingsvindue. Afspil vores webinar og få viden omkring styling af dit betalingvindue og få svar på nogle af de spørgsmål som vores integration-support oftest får stillet.

Du kan læse mere om vores webinarer og tilmelde dig GRATIS her.

Se og hør webinaret her:

Vil du gerne modtage filerne fra webinaret, så du kan lege med det selv?
Så skriv til maria.pedersen@dibs.dk