S&S Bilhus ApS

S&S Bilhus ApS udvider sortimentet som autoriseret forhandler for Chevrolet, GMC og Cadillac

Herning & Ringsted, Danmark – S&S Bilhus, Danmarks største autoriserede forhandler af Ram og Dodge, er stolte over at annoncere, at vi nu også er autoriserede forhandlere af Chevrolet, GMC og Cadillac. Med denne nyhed kan vi tilbyde vores kunder et endnu bredere udvalg af højkvalitetsbiler og pickup-trucks.

"Vi er utroligt begejstrede for at udvide vores sortiment med Chevrolet, GMC og Cadillac. Dette er en naturlig udvikling for S&S Bilhus, som allerede er Danmarks førende inden for Ram og Dodge. Som autoriseret forhandler af disse respekterede mærker kan vi nu tilbyde vores kunder endnu flere valgmuligheder og fleksibilitet. Vi fortsætter med at sætte standarden for kvalitet og service i branchen, og vi glæder os til at byde vores kunder velkommen til at opleve de nye mærker, som vi har at byde på."
— Brian Bach, Direktør for S&S Bilhus ApS

Chevrolet og GMC Trucks
S&S Bilhus lagerfører fra dags dato et udvalg af Chevrolet og GMC trucks. De to nye mærker er kendt for deres robusthed, driftssikkerhed og alsidighed. De tilbyder:

• Fremragende driftssikkerhed – Chevrolet og GMC har et solidt ry for lang levetid og minimalt vedligeholdelse.
  • Lastekapacitet og trækevne – Uanset om du skal flytte tunge laster eller tage på eventyrlige udflugter, leverer disse trucks den nødvendige ydelse og kapabilitet.
  • Avanceret teknologi – Med standard funktioner, så som avancerede infotainmentsystemer, adaptiv fartpilot og lane-assist, sætter disse trucks nye standarder for komfort og sikkerhed på vejen.

Danmarks største servicecenter og skadecenter
Hos S&S Bilhus går vi op i at tilbyde vores kunder den bedste service. Som Danmarks største servicecenter og skadecenter for Ram og Dodge, kan vi nu også tilbyde den samme høje standard for vedligeholdelse og reparationer på Chevrolet, GMC og Cadillac. Vores omfattende reservedelslager sikrer, at alle pickups og biler hurtigt kan blive serviceret og komme tilbage på vejen.

For mere information, besøg vores hjemmeside eller kontakt os direkte.

Website: www.sogsbilhus.dk

Følg pressemeddelelser fra S&S Bilhus ApS