Sampension støtter Danmarks udsendte

Sampension, Danmarks tredjestørste pensionsselskab, og ENGAGE Festival indgår flerårig aftale om samarbejde til glæde for danske veteraner og musikinteresserede. Pensionsselskabet bidrager ikke kun økonomisk, men deltager også aktivt i festivalen.

ENGAGE 2017. Foto: Asger Korsgaard

Danmarks ca. 60.000 veteraner fik sidste år en festival, de deler med alle, der holder af store danske musikoplevelser. Programmet byder i år på en række populære danske navne som Infernal, Folkeklubben, Aura, Johnny Madsen, Sko/Torp og Poul Krebs.

”ENGAGE er en hyldest til fællesskabet og det at gøre noget for hinanden. Vi er afhængige af opbakning fra det danske erhvervsliv og er derfor glade for, at Sampension ønsker at involvere sig. Det gør det muligt for os at udvikle ENGAGE og gøre endnu mere for vores veteraner ” siger initiativtager til ENGAGE, Jeppe Michael Jensen.

Med engagementet i ENGAGE ønsker Sampension at bakke op om et dansk fællesskab og de værdier, veteranerne repræsenterer.

”ENGAGE er et fantastisk initiativ, der på en positiv og inkluderende måde sætter fokus på de mange mennesker, vi sender ud til verdens brændpunkter, og deres indsats for Danmark. Som en stor dansk virksomhed føler vi et ansvar for at involvere os i samfundet, og er derfor glade for at kunne bakke veteranerne op ved at engagere os i ENGAGE. Samtidig er festivalen en interessant platform og en mulighed for at møde vore kunder under uformelle rammer," siger Hasse Jørgensen, adm. direktør i Sampension.

Sampension er pensionsselskab for omkring 3000 ansatte i forskellige grupper i forsvaret.

”Vi glæder os til at møde nogle af dem og nogle af vores øvrige kunder på ENGAGE Festival. Som pensionsselskab har vi et ansvar for mange danskeres alderdom. Det er vores opgave at sikre alle vore kunder det bedst mulige afkast af deres opsparede pensionsmidler, for dermed at sikre den enkelte en god og tryg alderdom. Vi ved, at mange danskere har et lidt distanceret forhold til deres pensionsselskab. Med ENGAGE kan de lære os lidt bedre at kende,” siger Hasse Jørgensen.

ENGAGE finder sted lørdag d. 25. august 2018 på Refshaleøen i København. Billetter kan købes via Ticketmaster til 399 kr.

ENGAGE 2017. Foto: Asger Korsgaard

Yderligere oplysninger om Sampension:   Yderligere oplysninger om ENGAGE:

Søren P. Espersen                                                      Jeppe Michael Jensen

Mobil: 40 36 61 50                                                       Mobil: 23 90 01 36

spe@sampension.dk                                                   jmj@veteranfonden.dk

Sampension og Solstra sælger kontorejendomme på 62.000 m2 til DIP/JØP3.1.2019 08:07:52 CETPressemeddelelse