Salling Group takker medarbejderne for indsatsen under COVID-19 med Danmarks største firmafest

40.000 medarbejdere er inviteret, når Salling Group siger tak for indsatsen under COVID-19 med landets største firmafest 'allin22' ved hovedkontoret i Aarhus d. 5. juni 2022 sammen med nogle af Danmarks største kunstnere.

På et splitsekund ændrede hverdagen sig for medarbejderne i Salling Group på den historiske dag i marts 2020, hvor Danmark lukkede ned som følge af Covid-19. Håndsprit, mundmind og helt nye arbejdsgange blev pludselig normalen i Bilka, føtex, Netto, BR, Salling Stormagasiner og alle øvrige dele af Salling Group. Det krævede en enorm medarbejderindsats at bidrage til at holde samfundet kørende. Og det lykkedes i Salling Groups over 650 danske butikker, varehuse, lagre og restauranter.

5. juni 2022 fejrer og hylder Salling Group netop den håndtering med en kæmpe fest for alle medarbejdere, når udendørsarealerne ved hovedkontoret i Årslev ved Aarhus danner rammerne for Danmarks største firmafest med fuld forplejning og livemusik.

- Vi fejrer den helt særlige indsats under corona med et brag af en fest for alle medarbejdere. Det er deres fortjeneste, at vi kom godt igennem epidemien, sikrede forsyningssikkerheden og skabte gode og trygge indkøbsoplevelser for kunderne. Til allin22 får alle kolleger mulighed for at opleve, hvilket fællesskab de og vi er en del af, siger Per Bank, adm. direktør i Salling Group.

Det er en donation fra Salling Groups ejere, Salling Fondene, der gør festen mulig.

En stor succes gentager sig

Det er tredje gang, at Danmarks største detailkoncern inviterer alle medarbejdere i Danmark til fest. Senest i 2019 samlede 350 busser godt 20.000 deltagere fra Bilka, føtex, Netto, BR, Salling Stormagasiner, Starbucks og Carl’s Jr. til en festdag i Årslev. Og det er netop den opstilling, som virksomheden præsenterer til allin22.

For at sikre, at så mange medarbejdere som overhovedet muligt kan deltage, finder allin22 sted pinsedag, søndag den 5. juni 2022. Dagen derpå er anden pinsedag, hvor størstedelen af Salling Groups butikker holder lukket.

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling, BR og Wupti arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Cirka 50.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 11 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Netto’s klimamærkning giver kunder lyst til at handle mere klimavenligt30.9.2021 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Som landets første dagligvarekæde lancerede Netto i april ”Skyen” – en klimamærkning på fødevarer med formålet at guide kunderne mod mindre klimabelastende alternativer. Nu giver Netto erfaringerne – positive som negative – videre til politikere, kunder og den øvrige branche med håbet om, at de kan danne grundlag for en fælles klimamærkning på tværs af detailhandlen.

DANMARKS STØRSTE PRISOVERRÆKKELSE FOR BÆREDYGTIG MODE: Tillykke til årets vindere16.9.2021 18:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Vinderne af Salling Future Friendly Fashion Award 2021 blev her til aften fundet i de smukke omgivelser på Salling ROOFTOP Aarhus. Flere hundrede gæster deltog i Danmarks største prisoverrækkelse for mode skabt med bedre omtanke for miljøet sammen med jurymedlemmerne, de nominerede brands og de nominerede talenter. Salling er glade for at kunne præsentere årets vindere i samarbejde med Salling Fondene.