Salling Group og Danish Crown inviterer til fælles pressemøde 29. august kl. 11.00

På pressemødet præsenterer parterne et nyt storstilet samarbejde, der kan drive udviklingen af griseproduktionen på verdensplan og give flere valg for forbrugerne

Pressemødet finder sted onsdag den 29. august kl. 11.00 i Nettos butik i Veri Centeret i Aarhus, Frijsenborgvej 5, 8240 Risskov.

Med på pressemødet er:

- Jais Valeur, Group CEO i Danish Crown
- Per Bank, Group CEO i Salling Group
- Martin Hasgard Olesen, Kommerciel direktør i Netto Danmark

Meld gerne tilbage inden tirsdag den 28. august kl. 18.00 om I deltager til press@sallinggroup.com eller ring 87785002.

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling og Wupti arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Flere end 50.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen, Sverige og Danmark servicerer hver uge 11 millioner kunder.

Fordi vi er 100 % ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 850 mio. kr. til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.