Salling Group

Salling Aarhus åbner ombygget og nyindrettet skønhedsafdeling

Del
Med ambitioner om at skabe et inspirerende skønhedsunivers har Salling lavet en gennemgribende ombygning af skønhedsafdelingen. Stormagasinet inviterer i weekenden til åbningsfest med forkælelse og underholdning

Håndværkerne har i de seneste måneder huseret på stueetagen i Salling - og det med god grund. Fredag den 16. marts står stormagasinet klar med første etape af en ombygget og nyindrettet skønhedsafdeling, hvor der venter kunderne en ny oplevelse. Det fortæller stormagasinchef i Salling Aarhus, Lars Højgaard.  

- Vores nye skønhedsafdeling har fået et markant løft, så den nu fremstår mere lys, overskuelig og eksklusiv. Vi har udvidet sortimentet med mere end ti nye mærker, så kunden kommer til at opleve et endnu bredere sortiment med flere eksklusive mærker og flere nicheprodukter inden for alt fra makeup til hudpleje, siger Lars Højgaard og uddyber:

- Vi har haft fokus på at skabe inspirerende rammer, hvor kunderne let kan navigere rundt og samtidig få en god vejledning. Både vores neglebar og nye styling-område er steder, hvor vi vil skabe inspiration og forkælelse. Nu glæder vi os bare til at byde kunderne velkommen, siger Lars Højgaard.   

De nye mærker i afdelingen er bl.a. American Crew, GHD, Aurelia, Buxom Cosmetics, Aether og Acqua di Parma.

Inspiration og oplevelser skal trække i kunderne  

Ombygningen kommer efter Salling i de seneste år har investeret i en storstilet renovering af hele stormagasinet. Og det er, ifølge direktør Marianne Bedsted, fordi Salling har en klar ambition for stormagasinets fremtid.

- Ombygningen er endnu et stort skridt i vores strategi om at skabe et fuldtonet oplevelseshus og samtidig en viderebygning på de investeringer, vi har lavet ved at renovere hele stormagasinet og bygge Salling Rooftop. Vores ambition er altid at overgå kundernes forventninger, siger Marianne Bedsted.

Første etape af ombygningen inkluderer områderne herre- og damedufte, hudpleje, makeup og hårstyling. Anden etape af ombygningen forventes at stå klar i løbet af maj. Hele projektet er lavet i samarbejde med Markant Design.

Åbningsfest i weekenden

Fredag og lørdag står på forkælelse, DJ-besøg og inspiration i den nye skønhedsafdeling, hvor kunderne kan få tips og tricks til makeup fra MAC, style håret med Haarklinikken, deltage i skønhedsworkshops, få en hudanalyse med RazSpa og meget mere. Derudover kan en heldig konkurrencevinder gå hjem med fem parfumer til en værdi på op til 2.500 kr. Samtidig er der både fredag og lørdag 25% på alt makeup.

Læs mere om programmet på salling.dk.   

Kontakter

Billeder

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

Paris 2024: Store danske virksomheder og topatleter: "Det ligger i vores DNA - Ingen vinder alene!"17.4.2024 13:15:09 CEST | Pressemeddelelse

Nu er der kun 100 dage til OL begynder i Paris. Kampagnen ’Ingen vinder alene’ sætter fokus på Danmarks unikke tilgang, når der skal opnås verdensklasse: Sammenhængen mellem bredde og elite. Danmarks olympiske partnere Salling Group, Danish Crown, Toyota, Poul Schmith og paralympisk partner Elsass Fonden er gået sammen med Team Danmark og Danmarks Idrætsforbund for at vise, hvorfor vi som land bliver ved med at lykkes med at skabe verdensstjerner.

Nyt samarbejde skal forebygge stroke i danskernes hverdag28.2.2024 08:20:00 CET | Pressemeddelelse

Alt for mange danskere rammes hvert år af stroke, og derfor vil Hjernesagen sammen med Salling Group og Salling Fondene over de kommende år bringe hjernesundhed og forebyggelse af stroke længst muligt ud til danskerne. Det sker ved at tilbyde nem og gratis blodtryksmåling i butikker landet over som del af et nyt, flerårigt strategisk samarbejde med ambition om at løfte danskernes generelle sundhedsniveau.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye