Salling Aarhus åbner ombygget og nyindrettet skønhedsafdeling

Med ambitioner om at skabe et inspirerende skønhedsunivers har Salling lavet en gennemgribende ombygning af skønhedsafdelingen. Stormagasinet inviterer i weekenden til åbningsfest med forkælelse og underholdning

Håndværkerne har i de seneste måneder huseret på stueetagen i Salling - og det med god grund. Fredag den 16. marts står stormagasinet klar med første etape af en ombygget og nyindrettet skønhedsafdeling, hvor der venter kunderne en ny oplevelse. Det fortæller stormagasinchef i Salling Aarhus, Lars Højgaard.

- Vores nye skønhedsafdeling har fået et markant løft, så den nu fremstår mere lys, overskuelig og eksklusiv. Vi har udvidet sortimentet med mere end ti nye mærker, så kunden kommer til at opleve et endnu bredere sortiment med flere eksklusive mærker og flere nicheprodukter inden for alt fra makeup til hudpleje, siger Lars Højgaard og uddyber:

- Vi har haft fokus på at skabe inspirerende rammer, hvor kunderne let kan navigere rundt og samtidig få en god vejledning. Både vores neglebar og nye styling-område er steder, hvor vi vil skabe inspiration og forkælelse. Nu glæder vi os bare til at byde kunderne velkommen, siger Lars Højgaard.

De nye mærker i afdelingen er bl.a. American Crew, GHD, Aurelia, Buxom Cosmetics, Aether og Acqua di Parma.

Inspiration og oplevelser skal trække i kunderne

Ombygningen kommer efter Salling i de seneste år har investeret i en storstilet renovering af hele stormagasinet. Og det er, ifølge direktør Marianne Bedsted, fordi Salling har en klar ambition for stormagasinets fremtid.

- Ombygningen er endnu et stort skridt i vores strategi om at skabe et fuldtonet oplevelseshus og samtidig en viderebygning på de investeringer, vi har lavet ved at renovere hele stormagasinet og bygge Salling Rooftop. Vores ambition er altid at overgå kundernes forventninger, siger Marianne Bedsted.

Første etape af ombygningen inkluderer områderne herre- og damedufte, hudpleje, makeup og hårstyling. Anden etape af ombygningen forventes at stå klar i løbet af maj. Hele projektet er lavet i samarbejde med Markant Design.

Åbningsfest i weekenden

Fredag og lørdag står på forkælelse, DJ-besøg og inspiration i den nye skønhedsafdeling, hvor kunderne kan få tips og tricks til makeup fra MAC, style håret med Haarklinikken, deltage i skønhedsworkshops, få en hudanalyse med RazSpa og meget mere. Derudover kan en heldig konkurrencevinder gå hjem med fem parfumer til en værdi på op til 2.500 kr. Samtidig er der både fredag og lørdag 25% på alt makeup.

Læs mere om programmet på salling.dk.

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling og Wupti arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Flere end 50.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen, Sverige og Danmark servicerer hver uge 11 millioner kunder.

Fordi vi er 100 % ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 850 mio. kr. til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Lokale ildsjæle i hele landet får donationer af Salling Fondene via føtex26.11.2018 06:00Pressemeddelelse

Salling Fondene uddeler via føtex en række donationer til lokale initiativer med socialt arbejde og bæredygtighed i centrum. Salling Fondene har siden 2012 etableret sig som en væsentlig bidragyder til det danske samfund, herunder med landsdækkende donationer indenfor blandt andet kultur, kirke, sport og værdige formål. Nu donerer Salling Fondene midler til 11 lokale initiativer rundt om i landet sammen med føtex