Salling Aarhus åbner ombygget og nyindrettet skønhedsafdeling
Håndværkerne har i de seneste måneder huseret på stueetagen i Salling - og det med god grund. Fredag den 16. marts står stormagasinet klar med første etape af en ombygget og nyindrettet skønhedsafdeling, hvor der venter kunderne en ny oplevelse. Det fortæller stormagasinchef i Salling Aarhus, Lars Højgaard.
- Vores nye skønhedsafdeling har fået et markant løft, så den nu fremstår mere lys, overskuelig og eksklusiv. Vi har udvidet sortimentet med mere end ti nye mærker, så kunden kommer til at opleve et endnu bredere sortiment med flere eksklusive mærker og flere nicheprodukter inden for alt fra makeup til hudpleje, siger Lars Højgaard og uddyber:
- Vi har haft fokus på at skabe inspirerende rammer, hvor kunderne let kan navigere rundt og samtidig få en god vejledning. Både vores neglebar og nye styling-område er steder, hvor vi vil skabe inspiration og forkælelse. Nu glæder vi os bare til at byde kunderne velkommen, siger Lars Højgaard.
De nye mærker i afdelingen er bl.a. American Crew, GHD, Aurelia, Buxom Cosmetics, Aether og Acqua di Parma.
Inspiration og oplevelser skal trække i kunderne
Ombygningen kommer efter Salling i de seneste år har investeret i en storstilet renovering af hele stormagasinet. Og det er, ifølge direktør Marianne Bedsted, fordi Salling har en klar ambition for stormagasinets fremtid.
- Ombygningen er endnu et stort skridt i vores strategi om at skabe et fuldtonet oplevelseshus og samtidig en viderebygning på de investeringer, vi har lavet ved at renovere hele stormagasinet og bygge Salling Rooftop. Vores ambition er altid at overgå kundernes forventninger, siger Marianne Bedsted.
Første etape af ombygningen inkluderer områderne herre- og damedufte, hudpleje, makeup og hårstyling. Anden etape af ombygningen forventes at stå klar i løbet af maj. Hele projektet er lavet i samarbejde med Markant Design.
Åbningsfest i weekenden
Fredag og lørdag står på forkælelse, DJ-besøg og inspiration i den nye skønhedsafdeling, hvor kunderne kan få tips og tricks til makeup fra MAC, style håret med Haarklinikken, deltage i skønhedsworkshops, få en hudanalyse med RazSpa og meget mere. Derudover kan en heldig konkurrencevinder gå hjem med fem parfumer til en værdi på op til 2.500 kr. Samtidig er der både fredag og lørdag 25% på alt makeup.
Læs mere om programmet på salling.dk.
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Paris 2024: Store danske virksomheder og topatleter: "Det ligger i vores DNA - Ingen vinder alene!"17.4.2024 13:15:09 CEST | Pressemeddelelse
Nu er der kun 100 dage til OL begynder i Paris. Kampagnen ’Ingen vinder alene’ sætter fokus på Danmarks unikke tilgang, når der skal opnås verdensklasse: Sammenhængen mellem bredde og elite. Danmarks olympiske partnere Salling Group, Danish Crown, Toyota, Poul Schmith og paralympisk partner Elsass Fonden er gået sammen med Team Danmark og Danmarks Idrætsforbund for at vise, hvorfor vi som land bliver ved med at lykkes med at skabe verdensstjerner.
Hæder til Salling Group og ØGO i anerkendt bæredygtighedsundersøgelse8.3.2024 14:10:00 CET | Pressemeddelelse
Salling Group er bedst i sin kategori, mens Nettos varemærke ØGO stryger ind i en samlet top fire i årets Sustainable Brand Index Award™.
Salling Group sætter kurs mod grønnere varetransport4.3.2024 13:52:37 CET | Pressemeddelelse
Transport af varer til Netto, føtex og Bilka skal senest med udgangen af 2040 ske uden fossile brændstoffer. Det vil årligt reducere CO2e-udledningen med knap 50.000 ton, og allerede nu beder Salling Group vognmændene sætte mål for reduktioner.
Nyt samarbejde skal forebygge stroke i danskernes hverdag28.2.2024 08:20:00 CET | Pressemeddelelse
Alt for mange danskere rammes hvert år af stroke, og derfor vil Hjernesagen sammen med Salling Group og Salling Fondene over de kommende år bringe hjernesundhed og forebyggelse af stroke længst muligt ud til danskerne. Det sker ved at tilbyde nem og gratis blodtryksmåling i butikker landet over som del af et nyt, flerårigt strategisk samarbejde med ambition om at løfte danskernes generelle sundhedsniveau.
Salling Group lancerer omfattende mental sundhedsprogram19.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Hver tredje kvinde og hver femte mand i alderen 16-24 år har dårligt mentalt helbred og op mod halvdelen af de erhvervsaktive har søvnbesvær. Med 44.000 kollegaer i Danmark påvirker det også hverdagen i Salling Group, som derfor nu lancerer en indsats, der skal understøtte den mentale sundhed. Virksomheden indgår samtidig i et nyt historiske partnerskab.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum