Sæt hjertet i flammer med en rød superhårtørrer

Der er garanti for amoriner i luften, hvis man vælger at forkæle sin udkårne med en hjerterød Dyson Supersonic til Valentines. Den prisvindende hårtørrer er netop lanceret i en Valentines limited edition i sølv og rød, som leveres i en eksklusiv rød boks udviklet af James Dyson til lejligheden.

Den røde Dyson Supersonic har alle de særlige funktioner, der adskiller den fra andre hårtørrere på markedet, og som er årsagen til, at den vandt en Danish Beauty Award i 2017. Det vil sige intelligent varmekontrol, en lille kraftig digital motor, der giver alle andre hårtørrere baghjul, og som ovenikøbet er placeret i håndtaget, så den er næsten vægtneutral. Alt i alt sikrer det, at håret tørres og styles hurtigt og effektivt uden risiko for varmeskader - og med en hårtørrer, som ligger godt i hånden og er super støjsvag.

Dyson Supersonic er produceret i et begrænset oplag.

Jacob Lange, Managing Director
Lange PR – Public Relations & Kommunikation
Nordvestvej 31, DK-9000 Aalborg
M: jacob@langepr.dk
W: www.langepr.dk

Nordic partner of Whiteoaks International

Dyson er en verdensomspændende teknologivirksomhed, som står bag en lang række banebrydende produkter. Mest kendte er Dysons poseløse støvsugere, men også på områder som ventilatorer, varmeblæsere, luftfugtere og håndtørrere sætter virksomheden nye standarder, både i forhold til funktion og design. Dysons produkter sælges i over 70 lande, og virksomheden rundede allerede i 2013 50 mio. solgte maskiner. Hovedsædet ligger i England. I Danmark sælges Dysons produkter i Power, Magasin Kgs. Nytorv, Fisketorvet og Bryggen og på nettet via www.dyson.dk.

Fire ingeniørstuderende vinder dette års internationale James Dyson Award9.11.2017 07:33pressemeddelelse

Sejren og førstepræmien på 30.000 britiske pund går i år til den innovative og prisbillige canadiske scanner sKan, der ved hjælp af en varmesøger kan hjælpe læger med hurtigt at spotte mulige tegn på modermærkekræft. sKan er udviklet af fire ingeniørstuderende på McMaster University i Canada. James Dyson Award uddeles hvert år. Sidste års vinderprodukt var en cykelhjelm af papir.