Sådan topsikrer du dine værdier med ILOQ intelligente låsesystem

Nu er der godt nyt for de mange hus- og virksomhedsejere, der ønsker at topsikre deres hus, hjem og værdier på en sikker og brugervenlig måde. Der er måske allerede nogle, der har prøvet den meget ubehagelige oplevelse, det indebærer, at der har været indbrud i hjemmet eller i virksomhedens lokaler. Andre føler sig utrygge ved, at deres skolebarn går hjem fra skole og er alene hjemme inden forældrene kommer hjem. Det handler både om tryghed og om, at der skal være et system, som både børn, unge og ældre samt medarbejdere kan håndtere. Her ser vi nærmere på det smarte og intelligente låsesystem ILOQ, der bliver rost for at fungere uden batterier, er topsikkert samt nemt at betjene.

Fungerer uden batterier

Et ILOQ system skal installeres af professionelle låsesmede, der kender systemet og ved, hvordan det bliver monteret og betjent. For mere information omkring denne låseservice, så klik her. Et ILOQ låsesystem består af en låsecylinder og nøgler, der er programmerbare. I nøglen sidder en mikrochip, der interagerer med låsesystemets cylinder. Der bliver således overført data mellem cylinderen og nøglen, der er stærkt og meget sikkert krypteret. Det, man kan programmere, er adgangsrettighederne, så man løbende kan bestemme, hvilke personer og nøgler, der har adgang til at låse døren op.

Sikkerhed omkring eksterne brugere af bygningen

Har I for eksempel en situation, hvor I har mødelokaler, som andre eksterne bruger, kan I give et indgangslogin til en nøgle, som de får udleveret og dermed kan bruge denne ene gang, hvor mødelokalet skal bruges. På denne måde sikrer man sig, at der ikke kan blive taget en kopi af nøglen og dernæst sikres permanent adgang til bygningen eller lokalet. Dette gør, at man kan sikkert kan give adgang til brugere, der ikke har en kontinuerlig gang i huset, uden at man skal frygte for, at bygningen bliver mere og mere usikker, fordi der flyder nøgler rundt, som ikke er blevet leveret tilbage.

En bæredygtig løsning

ILOQ systemet fungerer uden batterier, hvilket gør, at der er mindre miljøaffaldsspild. Systemet kan styres via en smartphone, hvilket også gør, at låse systemet er meget billigt i vedligeholdelse, fordi der ikke skal skiftes batterier eller smøres nøglehuller. Når der for eksempel er strømafbrydelse fungerer låse systemet stadig, hvilket også gør det både nemt i drift samt topsikkert hele døgnet rundt, selvom strømmen svigter.

Tøv ikke med at kontakte professionel låsesmedsservice for at høre nærmere om denne topsikrede låseløsning. Det er en investering i tryghed og livskvalitet.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Nyhed: Den usynlige bøjle der virker24.1.2023 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Drømmer du om at få et pænt smil, så kan behandling med invisalign måske være lige noget for dig. Ved behandling med invisalign får man behandlet skæve tænder, tænder med mellemrum og lignende, så man kan få et lige og pænt smil. Hvis det lyder som noget for dig, så se med videre her på siden, hvor du får alt den viden om behandling med invisalign, som er nødvendigt for at afgøre, om invisalign kunne være en behandling for dig. Vi ser således nærmere på hvad invisalign er, hvad det koster og hvor længe behandlingen varer. Behandling med invisalign foregår ved hjælp af en lille usynlig bøjle, en invisalign, der har til formål at rette skæve tænder. Behandlingen foregår hos en tandlæge, og du skal derfor søge råd og vejledning hos din egen tandlæge, hvis du ønsker at påbegynde et behandlingsforløb med invisalign. Selve behandlingsforløbet varierer i tid, og kan vare alt mellem 6 måneder og op til 18 måneder. Der er således tale om et længerevarende behandlingsforløb, hvilket er godt at v