Sådan optimerer i jeres online webshop

Betalt samarbejde Det kan snart ikke benægtes længere. Online webshops er blevet vigtigere og vigtigere i dagens Danmark. Især under corona er det bliver tydeligt, at det har en kæmpe betydning for en forretning, at man har styr på det online.

Faktisk havde nogen så godt styr på det, at deres forretning faktisk vækstede under pandemien. Hvis I ikke er helt med på vognen, kommer der her nogle tips til, hvordan I kan optimerer jeres online forretning, så I også kan få det optimale ud af det online potentiale for jeres forretning.

Hav styr på SEO

Noget af det, som er rigtigt vigtig at have styr på, er SEO. Også kaldet search engine optimization - på dansk søgemaskineoptimering. Det er vigtigt at have styr på sine SEO-redskaber, da det kan hjælpe dig og din forretning med at komme højere på op Google. Det kan for eksempel være at din forretning har sportssko, og hvis jeres SEO-arbejde er gjort ordenligt, så vil i komme højt oppe på google, når folk søger på ‘sportssko’. Få derfor styr på dette. Det er altså ikke noget, som brugerne lægger mærke til, men det er arbejde ‘bagved’, som skal gøres.

Hav styr på layout

Det er vigtigt, at I har et godt layout på jeres hjemmeside. I skal tænke på forsiden af jeres hjemmesiden, som var det facaden til jeres fysiske butik. Der er ingen, der gider at gå ind i en butik, der ser slidt og tarvelig ud. Det samme gælder online. Hvis folk bliver mødt af rod og dårligt layout, har de ikke gode tanker om hjemmesiden. Derfor er forsiden super vigtig.

Tag kunden i hånden

Da kunden ikke har mulighed for at spørge indtil produkterne online, er det vigtigt, at I har massere af information på hjemmesiden. Det vil giver kunderne en ekstra tryghed, og de vil derfor være mere tilbøjelige til at købe tingene online. Informationen online svarer til at have en ekspedienten i butikken. Det skal hjælpe kunden med at købe varen.

Online kundservice

Hvis i har ressourcerne til det, er det en god ide at have online kundeservice. Det vil kunne hjælpe det sidste, hvis kunderne ikke synes, at der er nok med information. Det kan derfor være den sidste hjælpende hånd, når der handles online. Det kunne også være en chatbot.

Vi håber, at I kunne bruge disse små råd, og at de kan hjælpe til optimering af jeres online webshop.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Sådan sparer du brændstof ved at vedligeholde dit køretøj20.7.2022 10:37:00 CEST | Pressemeddelelse

Inflationen er på det højeste, den har været i mange år. Priserne stiger og stiger. Især oplever bilejere, motorcykelejere eller andre med benzin og dieseldrevne køretøjer, at de kan køre langt kortere på literen. De fleste er efterhånden på udkig efter muligheder for at spare nogle penge i budgettet. Måske laver du en madplan for at undgå dyre impulskøb. Måske tager du cyklen eller det offentlige og lader bilen stå. Men hvis det ikke er en mulighed, kan det være svært at komme udenom en tur på tanken. Der er dog flere gode råd at komme efter, når du vil spare penge på din transportsituation. Det er nemlig vigtigt at holde øje med din bil eller motorcykels vedvarende vedligeholdelse for at spare på brændstofforbruget og dermed spare penge hver måned.

Lær dit barn klokken – sådan gør du6.7.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det kan være svært at lære et barn tiden, men med lidt øvelse og nogle nyttige tips kan det lade sig gøre. En måde at hjælpe et barn med at lære at fortælle tiden er ved at bruge et ur med billeder. Dette vil hjælpe barnet med at forbinde forskellige tidspunkter på dagen med billeder. Herunder får du flere gode råd til, hvordan du bedst kan hjælpe dit barn med at blive mere fortrolig med at lære klokken og forståelse af tid generelt.

Er du allerede nu klar til din næste skiferie?5.7.2022 10:19:00 CEST | Pressemeddelelse

I den travle hverdag danskerne har, ja så er det vigtigt at man husker at få slappet af og koblet fra. Hvis man ønsker at kunne præstere og yde sit bedste på jobbet og i sit hverdagsliv, ja så er det altså vigtigt at hive stikket ud en gang i mellem. Dette kan man eksempelvis gøre ved at tage på ferie og hygge sig sammen med nogle vi holder af. Det kan være alle typer ferie, men her kan du høre meget mere om skiferie, og hvor du skal tage hen på din næste skiferie.

Opnå dine mål med trivsel - MINDCPH4.7.2022 09:17:00 CEST | Pressemeddelelse

Samfundet er i dag bygget op af konkurrence, hvilket er noget vi mest ser ude i erhvervslivet, men samtidig noget vi også kan mærke i privaten. Det kommer af forventninger, forventninger fra andre og ikke mindst forventninger fra os selv, at kunne undgå ikke at rive sig med af andres tanker er nemlig en næsten umulig kunst. Samtidig er ambitionerne til os selv ikke mindsket, tværtimod er vores ambitioner til livet og fremtiden voksende og større end nogensinde før, da vi lever i en tid hvor alt, til en vis grad er muligt.