Sådan opnår du maksimal reklamespot på en bus

Konkurrencen mellem virksomheder indenfor samme branche, produkttype og målgruppesegment har måske aldrig været stærkere. Der er mange virksomheder, der har lagt sig fast på en digital markedsføringsstrategi, der favner reklamer på både adds, bannere, tv, de sociale medier samt analoge medier som aviser og magasiner. Hvad gør man så, som virksomhed, hvis man gerne vil give den et ekstra nyk opad, og sætte fuld power på, at ens kampagne kommer i fuld spot lys? Så får man professionelle mediefolk til at lave en busreklame for virksomhedens brand, produkter eller aktuelle tilbud.

Busbannere påvirker underbevidstheden

Når mennesker bevæger sig rundt i det offentlige byrum, er de som regel i gang med dagens gøremål og tænker ikke bevidst på branding, reklamer og produkter. Men så alligevel, for mange er igang med at planlægge dagens middagsret, børnenes næste børnefødselsdag og weekendens middagsselskab. Når man så kører på sin cykel, og ser bagenden af en bus, kan man instinktivt ikke undgå at se den store reklame, der er bagpå. Måske opfanger man det kun halvt i sin travlhed efter at skulle hente sit barn i vuggestuen, men alligevel viser undersøgelser, at de hæfter sig fast på underbevidstheden - især hvis det handler om, at de løser et hverdagsproblem, som man har, hvad end det er, hvad børnene skal drikke til børnefødselsdagen eller hvad man selv skal tage på til sin mands fest.

Lyser op i byrummet

Når I allerede som virksomhed har en kampagne kørende på de digtale samt analoge kanaler, kan I med stor fordel booste denne kampagne ekstra med en busreklame på bagenden af bussen eller på siderne. Som sagt er der noget, der taler for, at mange mennesker ser disse busser og bliver påvirket underbevidst af dem. For mere info om disse smarte løsninger, så klik her og bliv klogere på mulighederne.

Brug en influencer

Der er meget, der tyder på, at influencere, som er kendte mennesker, som mange mennesker følger på de sociale medier, vil være et stort trækplaster, når det handler om at skabe en busreklame, der slår igennem kundernes købemur. Her bliver de straks fanget ind af, at denne influencer er en, man kan relatere sig til, samtidig med, at det er en, man ser op til og dermed gerne vil efterligne i forbrugsvaner. Det er meget in at få en influencer til at skabe troværdighed og spot på firmaers brand og produkter, så hvorfor ikke også gøre det med en busreklame, der lyser op i byrummet og kan ses af mange mennesker?

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Danskerne leder efter træpiller; hvor finder man de bedste?19.1.2023 10:37:00 CET | Pressemeddelelse

Hvis du enten har et pillefyr eller en pilleovn, så vil helt automatisk foretrække at købe træpiller til opvarmning. Ifølge spørgeundersøgelser foretrækker de fleste danskere træpiller, da det er billig brændstof at bruge. Du behøves ikke at bruge særlig meget af det før det varmer hele hytten op. Samtidig kan træpiller holde længe i ovnen når du først har tændt op. Find ud af hvor du kan købe træpiller til den bedste pris på markedet, så du kan holde prisen på brændstof nede.