Sådan holder Netto, føtex og Bilka åbent i pinsen

3.6.2017 08:00 | Dansk Supermarked

Danskerne har god mulighed for at handle i pinsedagene, når flere end 170 dagligvarebutikker holder helligdagsåbent

For mange danskere er pinsen forbundet med familiekomsammener og pinsefrokoster. Og skulle man have glemt at købe ind til det, så er der ingen grund til at fortvivle.

167 Netto-butikker holder nemlig åbent i helligedagene, og butikkerne har åbent helt fra klokken 8 til 22 - både pinsedag og 2. pinsedag.

Den nærmeste Netto-butik, der holder åbent i helligdagene, kan altid findes på netto.dk.

Pinseåbent i føtex food
I pinsen holder de større føtex-varehuse lukket, mens ni føtex food butikker i København (Bernikowsgade, Jagtvej, Østerbrogade, Esplanden, Strandvejen, Rolighedsvej, Gentoftegade, Sølvgade, Krøyers Plads) har åbent pinsedag og 2. pinsedag fra kl. 7-22.

Befinder man sig i Jylland, er der mulighed for at handle i føtex i Ebeltoft, der holder åbent kl. 8-21.

Haveshopping i Bilka
I Bilka holder alle landets hypermarkeder lukket i helligdagene, på nær havecentrene, der har åbent fra kl. 9-16.

Group Communication, Dansk Supermarked Group.

Telefon: 8778 5002
E-mail: press@dsg.dk

Information om Dansk Supermarked

Dansk Supermarked