Sådan holder Netto, føtex og Bilka åbent i påsken

Danskerne har god mulighed for at handle i påskedagene, når flere end 170 dagligvarebutikker holder helligdagsåbent

Onsdag før påske er traditionelt en af årets største indkøbsdage, når danskerne skal handle stort ind til påsken. Men skulle man have glemt silden, æggene, eller karrysalaten til påskebordet, så er der ingen grund til at fortvivle.

167 Netto-butikker holder nemlig åbent i helligedagene, og butikkerne har åbent helt fra klokken 8 til 22 - både skærtorsdag, langfredag, påskedag og 2. påskedag.

Den nærmeste Netto-butik, der holder åbent i helligdagene, kan findes på netto.dk.

Påskeåbent i føtex
I påskens helligdage holder de større føtex-varehuse lukket, mens ni føtex food butikker i København (Bernikowsgade, Jagtvej, Østerbrogade, Esplanden, Strandvejen, Rolighedsvej, Gentoftegade, Sølvgade, Krøyers Plads) har åbent alle dage fra kl. 7-22.

Befinder man sig i Jylland, er der mulighed for at handle i føtex i Ebeltoft, der holder åbent alle dage kl. 8-21 og føtex Frederikshavn, der har helligdagsåbent fra kl. 8-18.

Haveshopping i Bilka
I Bilka holder alle landets hypermarkeder lukket i helligdagene, på nær havecentrene, der har åbent fra kl. 9-16. Så selvom det ikke er muligt at handle sild og snaps til påskefrokosten, er der alligevel god grund til at tage i Bilka for at købe træmaling, pottejord og blomster til haven.

Påskelørdag holder alle havecentre, Bilka, føtex og Netto-butikker åbent som normalt.

Group Communication, Dansk Supermarked Group.

Telefon: 8778 5002
E-mail: press@dsg.dk

Information om Dansk Supermarked

Dansk Supermarked