Sådan fejrer SuperBrugsen første dag uden mundbind

SuperBrugsen fejrer dagen uden mundbind med et smil: Smil til vores medarbejdere, så smiler vi tilbage og giver rabat

Efter omkring otte måneder, hvor både medarbejdere og kunder, har skullet bære mundbind i supermarkederne, er det fra i dag muligt at købe dagligvarer uden mundbind og visirer.

Det får smilene frem i SuperBrugsen, Danmarks største supermarkedskæde.

Derfor kommer kæden i dag – mandag 14. juni - med et særligt tilbud til kunderne:

”Giv os et stort smil, når du betaler for dine varer, så kvitterer vi med et smil og 10% på dit næste køb.”

”Det er en glædens dag for både os og vores kunder. Vi glæder os over, at vi igen kan se kunderne smile – og over at vi ikke selv længere behøver bære mundbind eller visir. Så vi vil helt naturligt smile mere i denne uge,” siger kædedirektør Jesper Gottschalck Jensen, SuperBrugsen.

Så alle kunder, der smiler til SuperBrugsens medarbejdere i dag får en rabatkupon, så de kan få 10 procent rabat på deres næste køb i denne uge.

”Det er selvfølgelig for at fejre, at vi alle slipper for mundbind. Men det er også for at takke kunderne for en flot opbakning til de regler, vi alle har været underlagt, under hele Corona-perioden,” siger Jesper Gottschalck Jensen.

Rabatkuponen uddeles kun mandag d.14. juni og gælder fra den tirsdag 15. juni til og med søndag den 20. juni 2021.

Yderligere information: Kædedirektør Jesper Gottschalck Jensen, 2677 0301

Bestil og Hent madbokse har premiere i Kvickly Næstved7.7.2021 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Coop begynder nu en test af de første Bestil & Hent skabe. De ligner umiddelbart almindelige pakkebokse, men de er indrettet med forskellige kølezoner, der gør, at fødevarer holdes ved korrekte temperaturer, ind til kunderne henter varerne. Testen foregår i Kvickly Næstved. ”For kunderne i Kvickly betyder det større fleksibilitet og frihed i en travl hverdag. De kan bestille varerne på Coop.dk MAD, så pakker vi dem og kunderne kan afhente varerne, når det passer dem,” siger kædedirektør Torben B. Andersen, Kvickly. Systemet er meget udbredt i Sverige, og det er samme koncept, Coop tester i Danmark. ”Online-handel med dagligvarer oplever et sandt boom i øjeblikket. Vi forventer, at det vil fortsætte med uformindsket styrke i takt med, at flere og flere oplever bekvemmeligheden. Med Bestil & Hent skabene tilføjer vi en ekstra mulighed for at spare tid og gøre indkøbsturen meget kortere,” siger digital direktør Morten Viktor, Coop. For at benytte Bestil & Hent skal kunderne bestille varer