Sabrina Oehlenschlæger Grue ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Varde

Sabrina Oehlenschlæger Grue

Sabrina Oehlenschlæger Grue er pr. 1. september ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Varde.

Sabrina er uddannet finansøkonom i 2011 og efterfølgende udlært i Frøs Sparekasse, hvor hun var ansat frem til 2017. Herefter arbejdede hun i Sparekassen for Nr. Nebel og omegn, indtil hun for nylig valgte at skifte til Andelskassen.

Sabrina er oprindeligt fra Nr. Nebel, men har boet i Varde siden 2004. Her bor hun sammen med sin mand Torben og deres to døtre Emilie og Alberte. Fritiden bliver brugt på familie og venner samt en løbetur ind imellem.

I forbindelse med ansættelsen siger Sabrina Oehlenschlæger Grue:

”Jeg har længe ønsket at komme til at arbejde i mit nærområde, så da muligheden opstod, sprang jeg til. Andelskassen virker som en bank, der er meget aktiv i forhold til lokalområdet, og det lokale er en stor del af bankens DNA, hvilket jeg godt kan lide. Derudover tiltaler det mig, at Andelskassen i så høj grad sætter de gode og nære kunderelationer i højsædet, og jeg vil gøre mit bedste for at give mine kunder en god rådgivning.”

Sabrina Oehlenschlæger Grue