Så er føtex i luften med hjemmelevering af dagligvarer

føtex åbner for hjemmelevering af dagligvarer i hele hovedstadsområdet. Det sker efter en ambitiøs, omfattende og succesfuld testfase. Dermed kan alle københavnere få leveret dagligvarer helt hjem foran hoveddøren fra den velkendte supermarkedskæde, der har ambitioner om at skabe landets bedste online-tilbud, når det kommer til hjemmelevering, med særlig fokus på både service, kvalitet og pris.

Mere end 10.000 fødevarer kan nu leveres helt hjem foran hoveddøren til de priser, danskerne allerede kender fra landets billigste supermarkeder. Det er tilbuddet til alle københavnere, der ønsker at bestille deres dagligvarer på nettet og spare turen til butikken.

– Vi vil skabe den allerbedste kundeoplevelse for alle, der foretrækker at købe deres føde- og dagligvarer på nettet. Og det kommer vi til med føtex.dk. Vi er vildt glade for at åbne op nu, og vi ser meget frem til at byde vores kunder velkommen i vores nye, digitale supermarked, siger Thor Skov Jørgensen, der er ansvarlig for føtex.dk.

Kvalitet og helt særlige specialprodukter
Online-sortimentet består af 10.000 varer. Foruden de normale kvalitetsprodukter, man kender fra føtex, tilbyder føtex.dk også en rækkespecialvarer fra bl.a. Løgismose, slagtervarer fra Gourmandiet, nybagt brød fra Emmerys og ikke mindst frisk fisk fra Skagenfood. Ambitionen er, at det digitale sortiment skal være landets bedste.
Samtidig vil føtex også gøre op med traditionen om, at det skal være dyrere at købe dagligvarer på nettet, end det er i butikkerne. Derfor følger priserne på føtex.dk altid varehusenes priser og tilbud.

– Sortimentet skal være landets største og bedste. Ganske enkelt. Den gode kvalitet og landets største sortiment skal sikre, at vi har alt det, som danskerne efterspørger. Ikke kun, når vi taler antal og omfang, men også i nicher og specialiteter. Men vigtigst af alt vil priserne være de samme, som vi har i butikkerne – og tilbuddene fra føtex-avisen vil naturligvis også være på føtex.dk, tilføjer Thor Skov Jørgensen.

Servicebude fra føtex leverer til døren
Når kunderne har lagt deres bestilling på føtex.dk, vil alle ordrer blive håndplukket og leveret af servicebude fra føtex. De kører ud med varerne i egne føtex-varebiler med køl, så kvalitet og fødevaresikkerheden er i top.

– Vi har et helt særlig fokus på at sikre den allerbedste service lige fra bestilling til levering. Vi har nogle virkelig dygtige servicemedarbejdere i varehusene, og det vil være de samme velkendte ansigter, som danskerne vil møde ved leveringen. Det er nemlig ikke kun føtex-kollegaer, der pakker varerne – de vil også køre varerne ud, så den samme gode service går igen i både det fysiske og digitale varehus, fortæller Thor Skov Jørgensen.

Hjemmelevering af føde- og dagligvarer med føtex.dk lanceres til en start i København.

- - - - - - -

FAKTA: føtex.dk

• føtex.dk er Danmarks nye, digitale supermarked – og er tilgængeligt i Storkøbenhavn

• På føtex.dk består sortimentet af 10.000 føde- og dagligvarer