ROGER WATERS TIL DANMARK I 2023!

Det er med glæde at vi kan annoncere at Roger Waters tager turen tilbage til Danmark med sin turné, «This Is Not A Drill», næste år! Legenden står på scenen 'in the round' i Royal Arena 17. og 18. april. Billetter i salg tirsdag 27. september kl. 10:00.

17. & 18. APRIL I ROYAL ARENA
This Is Not A Drill - Europaturné

Roger Waters spiller 40 koncerter i 14 europæiske lande på sin turné næste år. Showet indeholder 20 klassikere fra Pink Floyd og Roger Waters deriblandt: “Us & Them”, “Comfortably Numb”, “Wish You Were Here”, og “Is This The Life We Really Want?”. Waters vil derudover debutere det nye nummer, “The Bar”.

Udover vokal spiller Waters både guitar, bas og klaver, og med sig på scenen har han Jonathan Wilson på guitar og vokal; Dave Kilminster på guitar og vokal; Jon Carin på keyboards, guitar og vokal, Gus Seyffert på bas og vokal; Robert Walter på keyboards, Joey Waronker på trommer; Shanay Johnson på vokal; Amanda Belair på vocal og Seamus Blake på saxofon.

“This Is Not A Drill is a groundbreaking new rock and roll/cinematic extravaganza, performed in the round, it is a stunning indictment of the corporate dystopia in which we all struggle to survive, and a call to action to Love, Protect and Share our precious and precarious planet home. The show includes a dozen great songs from Pink Floyd’s Golden Era alongside several new ones, words and music, same writer, same heart, same soul, same man. Could be his last hurrah. Wow! My first farewell tour! Don’t miss it”. Love R.

Grib chancen og oplev denne betydningsfulde musikers spektakulære show!

Anmeldelser:

“Concertgoers on their way out could be heard debating whether or not this is the best tour they’ve seen from Waters. One thing’s for certain, it’s not to be missed – and also a show which will leave you deep in thought about both the world and yourself." ~ Ultimate Classic Rock

“Waters succeeded two-fold. First, by plastering awareness on the atrocities that the human race has continued to endure – most of which could be avoided without greed, gluttony and warmongering. And secondly with a well-curated display of his, often-dubbed, musical genius...One can never be disappointed by a Roger Waters production and this show was no exception." ~ Glide Magazine

For fuld tourplan se: https://rogerwaters.com/tour/

Billetpriser: PL1 945,- / PL2 795,- / PL3 645,- / PL4 455,- / PLU (stå) 745 kr. + gebyr
Billetsalget starter tirsdag 27. september kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk
Live Nation presale starter mandag 26. september kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Gør klar til at blive suget ind i en verden af piratmetal, fantasy og badeænder når Alestorm indtager Falkoner Salen sammen med Gloryhammer, Windrose og Rumahoy.28.9.2022 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Alestorm (headliner): Alestorm har siden de udgav nummeret ’Heavy Metal Pirates’, indtaget metal-scenen med deres folkede piratmetal. Bandet albumdebuterede med ’Captain Morgan's Revenge’ (2008), som allerede året efter blev fulgt op af ’Black Sails At Midnight’. ’Back Through Time’ landede i 2011, og med udgivelsen af ’Sunset On The Golden Age’ (2014) fik bandet for alvor deres store gennembrud. De fortsatte succesen med ’No Grave But The Sea’ (2017) og senest har de været aktuelle med ’Seventh Rum of a Seventh Rum’ (2022).

Den britiske afro bashment gruppe NSG kommer til Pumpehuset15.9.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

NSG 21. NOVEMBER 2022 PUMPEHUSET Pionererne af den britiske afro bashment lyd, NSG, kommer til Pumpehuset til november. NSG. Det er en simpel men bred forkortelse som drypper med potentiale. ”It’s a lifestyle, a movement” udtaler gruppen. Til at starte med stod NSG for No Sleep Gang, så stod det for Non Stop Grinding. I øjeblikket står det for Never Stop Growing, men det kan også ændre sig i fremtiden. Som Kruddz, der er med i NSG, forklarer: “That’s why they refer to the name’s meaning as a lifestyle – it echoes what’s happening to NSG in the present moment.” Gruppen afspejler de mest interessante dele af moderne musik fra UK: En livlig afro bashment lyd og en overlegen personlighed, forbundet i én gruppe, bestående af seks medlemmer Kruddz, Mxjib, Mojo, OGD, Dope og Papii Abz. NSG har boblet under overfladen sammen med producer Jae5 og J Hus. Allerede inden nogle af dem brød igennem, perfektionerede de deres lyd sammen. En lyd som fik navnet afro bashment og som efterhånden er begynd

Country superstjernen Luke Combs kommer til Store VEGA i 20238.9.2022 15:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer LUKE COMBS: WORLD TOUR 4. OKTOBER 2023 STORE VEGA 3 kontinenter, 16 lande, 35 koncerter – Luke Combs annoncerer massiv 2023 verdensturné med 16 stadion-shows i Nordamerika og et Store VEGA show i Danmark. Billetsalget starter næste fredag. Luke Combs, country superstjerne og den forsvarende CMA Entertainer of the Year, drager ud på sin største verdensturné nogensinde i 2023. Den massive rute består af 16 stadion-shows på tværs af Nordamerika, såvel som koncerter i Australien, New Zealand, Storbritannien, Irland, Tyskland, Holland, Norge, Sverige, Schweiz, Frankrig, Belgien og Store VEGA i Danmark. Se den fulde tour-oversigt i nedenstående. Billetsalget til koncerten i Store VEGA starter fredag 16. september kl. 9:00. Presale for The Bootleggers, Luke Combs’ officielle fanklub, starter mandag 12. september kl. 9:00. Mere info omkring touren og koncerterne i de øvrige lande kan findes på www.lukecombs.com. Den kommende tour er blot den seneste milepæl i Co