Salling GroupSalling Group

Rod i risposerne i føtex og Bilka

Risposer, som skulle indeholde grødris, indeholder basmatiris

Til venstre: grødris, til højre: basmatiris

Drillenissen har været på spil i risposerne i føtex og Bilka. Op til jul betyder det desværre, at der i godt 100 poser, som skulle indeholde grødris, i stedet forefindes basmatiris. Det drejer sig udelukkende om grødrisposer af mærket Vores®.

Basmatiris og grødris er heldigvis lette at skelne fra hinanden. Basmatiris er lange, slanke og fine, mens grødris er små, buttede og rundede i enderne.

Få mandelgaven uden at finde mandlen
En yndet juletradition i mange danske hjem går ud på at finde mandlen i risalamanden. Nu kan uheldige kunder, som er kommet hjem med basmatiris i stedet for grødris, returnere dem i butikken, hvor de er købt, og få en mandelgave i form af en æske chokolade med hjem. Helt uden at finde mandlen.

Rigtig glædelig jul.

Til venstre: grødris, til højre: basmatiris

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling og Wupti arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Flere end 50.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen, Sverige og Danmark servicerer hver uge 11 millioner kunder.

Fordi vi er 100 % ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 850 mio. kr. til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Ny undersøgelse: Stort flertal af danskerne vil have tobakken skjult23.10.2018 07:40pressemeddelelse

En ny undersøgelse viser, at et stort flertal på 71 procent af danskerne bakker op om, at butikkerne skjuler tobak og cigaretter. Metoden bygger på gode erfaringer fra udlandet og anbefales af Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen og Lægeforeningen, for at forhindre unge i at blive rygere. Et flertal af danskerne er også parate til at gøre det lovpligtigt at gemme cigaretterne væk. Hver dag begynder 40 børn og unge at ryge, og halvdelen af dem, der bliver ved, ender med at dø af det.