Robbie Williams kommer til Danmark

ROBBIE WILLIAMS 'XXV TOUR': 26. FEBRUAR JYSKE BANK BOXEN & 27. FEBRUAR ROYAL ARENA. Det officielle billetsalg starter fredag 30. september kl. 10.00 via ticketmaster.dk og livenation.dk

ROBBIE WILLIAMS ANNONCERER NYE EUROPÆISKE TOURDATOER

XXV TOUREN ER EN FEJRING AF HANS 25 ÅR SOM SOLOARTIST, OG PÅ TOUREN VIL HAN BLANDT ANDET SPILLE SHOWS I FRANKRIG, SPANIEN, TYSKLAND, SVERIGE OG DANMARK.

Robbie Williams har i dag annonceret nye europæiske datoer for sin 'XXV'-turné – i forbindelse med hans 25 år som solist.

På de nye 2023-tourdatoer bringer sine højenergiske shows til europæiske byer og starter med et show i Bologna, Italien den 20. januar. Derefter tager han på tværs af kontinentet, og spiller i byer som Paris, Amsterdam, Berlin og Barcelona, så er Danmark heldigvis også på tourplanen med både den vestdanske arena, Jyske Bank Boxen i Herning, og den østdanske, Royal Arena i København. Efter udgivelsen tidligere på måneden af hans album, 'XXV', som byder på mange af hans største hits og fanfavoritter fra hele solokarrieren, bliver arenatouren en glædelig fejring af Robbies 25 år som solist.

Pre-salet starter onsdag den 28. september kl.10.00 via den officielle Robbie Williams-store. Det officielle billetsalg starter fredag 30. september kl. 10.00 via ticketmaster.dk og livenation.dk og ovenstående Robbie Williams store.

Tidligere på måneden sikrede Robbie sig sit 14. UK-nummer 1-album med 'XXV', som toppede hitlisten i den første uge efter udgivelsen. Med denne fantastiske præstation har musikikonet slået rekorden for den solist der har flest britiske nummer 1-album. Han er således på niveau med Elvis Presleys hitlisterekord, da han sikrede sig sit 13. nummer 1-album med 2019's 'The Christmas Present'. Kun The Beatles har nu flere UK-nummer 1 albums end Robbie med 15. Hans samlede hitliste-toppende albums i Storbritannien på tværs af hans soloværker og plader udgivet med Take That ligger nu på 19. Det placerer ham i top to bedste acts gennem tiden med flest nummer 1 placeringer på tværs af deres katalog, kun overgået af Paul McCartney der har flere.

robbiewilliams.com

Support: Lufthaus

Billetpriser: PL1: 1145,- / PL2: 945,- / PL3: 745,- / PL4: 645,- / Front Circle: 1.145,- / Stå: 945 kr. + gebyr.

Billetsalget starter fredag 30. september kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Artist presale fra onsdag 28. September kl. 10.00 (48 timer)

Den fulde tourplan er som følger:
20 January – Unipol Arena, Bologna

24 March – Palau Sant Jordi, Barcelona

27 March – Altice Arena, Lisbon

24 June – Telenor Arena, Oslo

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Den tyrkisk-hollandske rap-stjerne Murda indtager Store VEGA 7. marts.30.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer MURDA 7. MARTS 2023 STORE VEGA Fra Rotterdam til Istanbul, lige siden han var ung, har Önder ”Murda” Doğan været en ægte verdensmand og nu ligger verden for hans fødder. Murda opdagede i en tidlig alder sin kærlighed til hip-hop. I Holland er han kendt for sange som 'Rompe', 'Shutdown' og hans første EP ‘Turkse Pizza' som han udgav i 2008. Derudover landende han en hovedrolle i den populære hollandske film 'Gangsterboys' og udgav efterfølgende sit album 'De Kassier: Een Monnie Album'. Selvom Murda havde opbygget en solid karriere i Holland, så ændrede alt sig da han ramte første-, anden- og tredjepladsen på den tyrkiske hitliste. Rapperen har levet i Tyrkiet i mange år og hans kærlighed til hjemlandet og kulturen er dyb. I 2019 mødte han Ezhel, en af de største rappere i Tyrkiet. De udgav numrene 'Boynumdaki Chain' og 'AYA', et nummer der senere blev et af de største hits i Tyrkiet og det første tyrkisk-sproget nummer til at ramme 100 millioner streams p

Albumaktuelle Giolì & Assia spiller i Pumpehuset 14. marts 202328.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Multiinstrumentalister, singer-songwriters, DJs og label-ejere, Giolì & Assia har fuld kontrol over deres kreative verden. De har skabt deres eget aftryk ved at kombinere elementer fra indie, techno og pop. Parret mødte hinanden online og bondede over en fælles kærlighed for house og techno. De besluttede sig for at skabe deres egen lyd sammen og kombinerede Giolìs musikalske kunnen på en række instrumenter med Assias udsøgte, himmelske vokal. Dermed var Giolì & Assia som musikalsk duo født.