Coop Danmark A/S

Rikke Wolff ny kommerciel direktør i Irma

Del
Rikke Wolff, 42 år, bliver ny kommerciel direktør i Irma.

Hun har siden slutningen af november været konstitueret kædedirektør for Irma.

Rikke Wolff har været i Irma siden 2017, hvor hun blev chef for HR- og forretningsudvikling. Fra 2019 var hun HR- og kommerciel chef i kæden.

”Rikke har gjort det rigtig godt i alle de opgaver, hun har påtaget sig. I det nye Irma skal vi have fuld fokus på udvikling af nye varer til kunderne. Med Rikkes evne til at skabe forandringer og resultater er hun den helt rigtige som kommerciel direktør for kæden,” siger adm. direktør Kræn Østergård Nielsen, Coop.

Rikke Wolff er uddannet cand.merc. fra Copenhagen Business School. Hun har været I Coop familien siden 2012, hvor hun primært har arbejdet med HR og ledelsesudvikling

”De seneste fire år i Irma har været de mest spændende i min karriere, fordi det er en kæde med så mange mennesker, der bare brænder for kæden. Derfor glæder jeg mig sammen med hele Irma-teamet at sætte tempo på udviklingen af kæden, hvor vi skal blive endnu stærkere til at give kunderne varer, de ikke kan få andre steder i branchen,” siger Rikke Wolff.

Kæden er en af verdens ældste kæder, grundlagt i 1886. Den består af 68 butikker placeret i hovedstadsområdet.

Kontakter

Yderligere information: Adm. direktør Kræn Østergård Nielsen og kommerciel direktør Rikke Wolff, 3091 9266 (via Lars Aarup)

Billeder

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Flere penge tilbage til medlemmerne: Coop investerer millioner i medlemsbonus på frisk frugt og grønt6.11.2025 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Coops 2 millioner medlemmer får, fra den 27. januar 2026, en af de hidtil største forhøjelser af deres bonus, når Coop udbetaler 5 % medlemsbonus, hver gang der købes frisk frugt og grønt i Coops kæder: SuperBrugsen, Kvickly, 365discount og Brugsen. Samtidig kommer Coop med en opfordring: Politikerne bør tage næste skridt og sænke momsen på frugt & grønt. Siden 2022, og i takt med den stigende inflation, har Coop været en aktiv stemme i debatten om at skære momsen på frugt og grønt. Med den nye bonusforhøjelse tager Coop nu selv et skridt for at gøre valget af frisk frugt og grønt mere attraktivt. ”Når vi spørger danskerne, er der ingen tvivl om, at momsen på frugt og grønt er den afgift, de helst vil have sænket. Og det er også noget, flere og flere partier på Christiansborg taler om. Derfor er jeg stolt af, at Coop nu sætter handling bag ordene og går foran med en markant medlemsbonus på frisk frugt og grønt,” siger Pernille Skipper, formand for foreningen Coop amba. I 2022, 2024 og

SuperBrugsen og Kvickly i helt nyt samarbejde med DR Salg om årets julekalender, Theo & Den Magiske Talisman30.9.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

SuperBrugsen og Kvickly har i tæt samarbejde med DR Salg udviklet en aktivitetsbog til børn, der udfolder årets julekalender. Med bogen følger kuponer, som man bruger til løbende at hente gratis gaver i ens lokale butik. Som noget nyt behøver man altså ikke foretage køb i butikken for at samle. Gaverne kan være klistermærker og klip-ud-figurer, som bruges til at udføre bogens aktiviteter og fuldende bogen.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye