Restbilletter revet væk

På under ét minut var de ca. 200 billetter, der var i restsalg til kvindelandsholdets EM-kvalifikationskamp mod Rusland, revet væk.

Interessen for at se det danske kvindelandshold live er enorm. Onsdag formiddag kl. 10.00 blev ca. 200 restbilletter til EM-kvalifikationskampen mellem Danmark og Rusland sat til salg, og på under 60 sekunder var de blevet afsat til de hurtigste håndboldfans. Det store tryk på billetsalget har man også mærket til i arenaen i Næstved:

”Interessen for kampen har været overvældende fra start, og derfor havde vi også en fornemmelse af, at restbilletterne ville ryge hurtigt. Det har vist os, at håndboldlandskampe er et område, vi med ro i sjælen kan byde ind på i fremtiden,” siger salgs- og eventchef hos Arena Næstved, Randy P. Thybo.

Såfremt der bliver yderligere billetter til rådighed, vil disse blive solgt i døren halvanden time før kampstart.

Weekenden efter kampen i Næstved spiller kvindelandsholdet OL-kvalifikation mod Rumænien, Montenegro og Uruguay i Aarhus, og der er stadig billetter til rådighed til alle tre kampe.