REMA 1000 åbner ny butik i Gevninge

Torsdag den 12. november åbner REMA 1000 en ny butik på Gevninge Vestvej 3 i Gevninge ved Roskilde. Det er købmand Danny Munck Linck, som skal stå i spidsen for butikken.

Købmand Danny Munck Linck er klar til at åbne i Gevninge

Når REMA 1000 åbner på Gevninge Vestvej 3 torsdag den 12. november er det med Danny Munck Linck som købmand. Danny Munck Linck tiltræder rollen med stor erfaring fra dagligvarebranchen, hvor han bl.a. er udlært slagter og har været slagtermester i flere forskellige kæder. Derudover har han i en årrække været salgschef i kæden Pisiffik i Grønland, inden han kom til REMA 1000, hvor han har først har været ansat i REMA 1000 Stenlille og sidenhen i REMA 1000 Lumsås siden april 2020.

Det er første gang, Danny Munck Linck skal være købmand i egen butik, når han åbner butikken i Gevninge, og han glæder sig:

”Jeg glæder mig til at komme i gang og til at møde kunderne i lokalområdet. Det bliver fedt at byde dem velkommen til en helt ny og frisk butik,” siger Danny Munck Linck, som sammen med sit team af dedikerede medarbejdere har arbejdet hårdt for at gøre den nye butik klar til åbningen.

For den kommende købmand er det vigtigt – i tæt samarbejde med hele holdet af medarbejdere – at kunne give kunderne en indbydende butik fyldt med friske varer til discountpriser hver dag. Vigtigst af alt er dog at sikre et højt serviceniveau og god stemning i butikken, og Danny Munck Linck har kun rosende ord til holdet af medarbejdere:

”Hele holdet af medarbejdere i butikken gør, at jeg føler, vi har Danmarks bedste arbejdsplads. Alle, der arbejder i butikken, har vilje og brænder for at yde det bedste hver dag, og det er jeg dybt taknemmelig for,” siger han.

Og netop holdindsatsen har Danny Munck Linck fokus på, og han mener, det er nøglen til at kunne indfri det helt klare mål for butikken på Gevninge Vestvej:

”Vi glæder os til at løfte butikken i flok og til at arbejde benhårdt for vores mål om at blive lokalområdets foretrukne indkøbssted,” afslutter Danny Munck Linck.

Privat bor Danny Munck Linck i Ølstykke sammen med sin hustru og parrets to døtre.

REMA 1000 på Gevninge Vestvej 3 i Gevninge ved Roskilde åbner torsdag den 12. november kl. 08.00, og det bliver REMA 1000 nummer 353 i Danmark. Butikkens åbningstider bliver 07.00-21.00 alle ugens dage.

Købmand Danny Munck Linck er klar til at åbne i Gevninge

REMA 1000s butikker er drevet efter en franchisemodel med selvstændige, lokale købmænd i spidsen for den enkelte butik. Der er 354 REMA 1000 butikker i Danmark.

Torsdag den 26. november 2020 åbner de næste to REMA 1000 butikker i henholdsvis Farum og Kolding.