REMA 1000 åbner i Pandrup

Den 14. november slår en ny REMA 1000 butik dørene op i Pandrup. Det bliver med en købmand, som snart kan fejre sit 20-års jubilæum i REMA 1000.
Købmand Dennis Cleemann

Pandrup har ikke tidligere haft en REMA 1000, men på torsdag bliver det lavet om, for der åbner købmand Dennis Cleemann dørene til byens første af slagsen. Købmanden glæder sig meget til at starte op i helt nye rammer efter næsten 15 år med god succes i butikken i Storvorde.

”Jeg blev uddannet i 1998, og har været i REMA 1000 stort set lige siden, så det er snart 20 år som REMA-mand, jeg runder. Jeg har været super glad for at være i Storvorde, men det bliver også fedt at prøve købmandsrollen af et nyt sted, og så endda i en ny butik,” fortæller Dennis Cleemann.

Sammen med sin hustru Rikke og parrets tre børn, Axel, Andreas og Anine, bor Dennis Cleemann i Hjallerup. Købmanden glæder sig til at møde de nye kunder i Pandrup, og se hvordan han kan bruge sin erfaring fra Storvorde i den nye butik. For ham er det især vigtigt at have fokus på ferskvarerne - blandt andet kød, grønt, brød og pålæg.

Men generelt skal kunderne opleve, at de altid kan købe det, de skal bruge, hos Dennis i den nye REMA 1000 i Pandrup.

”Det er vigtigt, at kunderne ved, at det altid er billigt, enkelt og hurtigt at handle hos os. Vi kommer til at have et stort udvalg af basisvarer, så de daglige indkøb er lette at få på plads. Samtidig kommer vi også til at sætte fokus på forskellige sæsoner i løbet af året, så butikkens udvalg for eksempel matcher sommer, jul og påske,” lyder det fra den 41-årige købmand, der glæder sig til at åbne og byde kunderne velkommen.

REMA 1000 på Lundbakvej 6 i Pandrup åbner torsdag den 14. november kl. 08.00 -det bliver discountkædens butik nummer 339 i Danmark. De fast åbningstider bliver 07.00-21.00 alle ugens dage.

Købmand Dennis Cleemann

'Fællesskaber' er en central del af arbejdet med Discount med holdning, og særligt fokus på at medvirke til at styrke lokale relationer. Det kommer blandt andet til udtryk via platformen REMA 1000 med Vigo, hvor kunder kan få leveret varer og købe ind for hinanden i den lokale REMA 1000.

REMA 1000s butikker er drevet efter en franchisemodel med selvstændige, lokale købmænd i spidsen for den enkelte butik. Der er 360 REMA 1000 butikker i Danmark.

REMA 1000 har højeste niveau af dyrevelfærdsmærket på alle mejeriprodukter fra Gram Slot28.9.2021 12:15:05 CEST | Pressemeddelelse

På det økologiske landbrug Gram Slot i Sønderjylland – som REMA 1000 er medejer af – har køerne fået mere plads at boltre sig på. Det betyder, at alle Gram Slots mejeriprodukter nu har tre hjerter i den statslige dyrevelfærdsmærkningsordning, og det er endnu et skridt i REMA 1000 og Gram Slots fælles arbejde for bedre dyrevelfærd. Alle produkterne kan købes i REMA 1000.