REMA 1000 åbner i Pandrup

Den 14. november slår en ny REMA 1000 butik dørene op i Pandrup. Det bliver med en købmand, som snart kan fejre sit 20-års jubilæum i REMA 1000.

Købmand Dennis Cleemann

Pandrup har ikke tidligere haft en REMA 1000, men på torsdag bliver det lavet om, for der åbner købmand Dennis Cleemann dørene til byens første af slagsen. Købmanden glæder sig meget til at starte op i helt nye rammer efter næsten 15 år med god succes i butikken i Storvorde.

”Jeg blev uddannet i 1998, og har været i REMA 1000 stort set lige siden, så det er snart 20 år som REMA-mand, jeg runder. Jeg har været super glad for at være i Storvorde, men det bliver også fedt at prøve købmandsrollen af et nyt sted, og så endda i en ny butik,” fortæller Dennis Cleemann.

Sammen med sin hustru Rikke og parrets tre børn, Axel, Andreas og Anine, bor Dennis Cleemann i Hjallerup. Købmanden glæder sig til at møde de nye kunder i Pandrup, og se hvordan han kan bruge sin erfaring fra Storvorde i den nye butik. For ham er det især vigtigt at have fokus på ferskvarerne - blandt andet kød, grønt, brød og pålæg.

Men generelt skal kunderne opleve, at de altid kan købe det, de skal bruge, hos Dennis i den nye REMA 1000 i Pandrup.

”Det er vigtigt, at kunderne ved, at det altid er billigt, enkelt og hurtigt at handle hos os. Vi kommer til at have et stort udvalg af basisvarer, så de daglige indkøb er lette at få på plads. Samtidig kommer vi også til at sætte fokus på forskellige sæsoner i løbet af året, så butikkens udvalg for eksempel matcher sommer, jul og påske,” lyder det fra den 41-årige købmand, der glæder sig til at åbne og byde kunderne velkommen.

REMA 1000 på Lundbakvej 6 i Pandrup åbner torsdag den 14. november kl. 08.00 -det bliver discountkædens butik nummer 339 i Danmark. De fast åbningstider bliver 07.00-21.00 alle ugens dage.

Købmand Dennis Cleemann

REMA 1000 er en landsdækkende discountkæde med fokus på kvalitet til lave priser. Under overskriften Discount med holdning arbejder REMA 1000 ud fra det tankesæt, at det er muligt at have en klar holdning til varernes kvalitet samtidig med, at varerne sælges til discountpris. Blandt REMA 1000s mærkesager er kampen mod madspild, reduktion af plastik, samarbejdet med Kræftens Bekæmpelse og udviklingen af økologien i partnerskab med Gram Slot. REMA 1000 er desuden medlem af Dansk Initiativ for Etisk Handel. REMA 1000s butikker er drevet efter en franchisemodel med selvstændige, lokalkendte købmænd i spidsen for den enkelte butik. Der er 340 REMA 1000-butikker over hele landet. Den næste REMA 1000-butik åbner den 5. december i Roskilde.

16 år med Madskoler: 25.000 madglade børn har fået oplevelser for livet4.12.2019 15:25:55 CETPressemeddelelse

Siden Madskoler startede i 2004, har 25.0000 børn fået gode, sjove og ikke mindst lærerige oplevelser med mad. Dette års evaluering giver endnu engang frivillige såvel som arrangører topkarakter til Madskoler – en aktivitet arrangeret af 4H i et ikke profitskabende samarbejde med Landbrug & Fødevarer og REMA 1000. Opskriften på succesen lyder: En god stak engagerede frivillige, 4 håndfulde lækre opskrifter og en sjat lærerige aktiviteter krydret med masser af madglæde.