Rejseglade Kristoffer har guidet over 1 million brugere til den perfekte rejse

Betalt samarbejde Kristoffer Føns – eller for mange bedre kendt som Rejsekris – satte sig i 2013 et mål; han ville hjælpe så mange danske rejsende som overhovedet muligt med den ofte tidskrævende og komplicerede rejseplanlægning.

Meget vand er løbet gennem åen siden 2013, og for nyligt har Rejsekris nået en stor milepæl – fra 2013 til 2021 har Kristoffer guidet over 1 million brugere til den perfekte rejse. Overraskelsen var næsten lige så stor som glæden ved at nå denne milepæl for den unge Kristoffer.

Kristoffer drømte sig mod varmere himmelstrøg en kold vintermåned i 2013 – og idéen til Rejsekris opstod

Den danske vinter kan være kold, mørk og våd, og det blev Kristoffer aka Rejsekris endnu en gang mindet om en kold vintermåned i 2013. Kristoffer drømte sig mod varmere himmelstrøg og havde mest af alt lyst til at booke en flybillet til en sydlig destination.

Midt i al længslen efter at rejse ud og opleve verden opstod idéen til Rejsekris – en dansk rejseportal, der foreløbigt er blevet besøgt af over 1 million brugere. Domænet rejsekris.dk blev købt, og kort tid efter gik den digitale rejseportal i luften.

Kristoffer udtaler følgende om idéen til Rejsekris: ”Rejsekris blev skabt en kold vintermåned i 2013, da jeg drømte mig mod varmere himmelstrøg og samtidig gerne vil dele mine bedste rejsetips med ligesindede. Jeg er nemlig en decideret nørd, når det kommer til at researche alt fra lufthavnstransport, hvor man skal bo, og hvad man skal se på sin rejse.”

Kristoffer brænder for at hjælpe danskerne med at få en god og gnidningsfri rejse

Kristoffer, der står bag den succesrige rejseportal Rejsekris, nøjes ikke med at drømme om rejser og oplevelser. Kristoffer har rejst en del de sidste mange år og har desuden boet i både Berlin og Edinburgh. Med de mange rejseminder i bagagen har Kristoffer haft en unik mulighed for at guide danskerne til den perfekte rejse baseret på egne oplevelser og erfaringer.

Kristoffer har i mellemtiden også været ejer af et rejsebureau, Rejsekris Tours, der hjalp danskerne med at planlægge den perfekte rejse til New York, London og Skotland.

Kristoffer udtaler følgende om sit tidligere rejsebureau: ”Før corona ramte, havde jeg faktisk åbnet et rejsebureau, Rejsekris Tours, hvor jeg helt konkret hjalp danskere med at komme på drømmerejsen til Skotland, London og New York. Rejsebureauet lukkede, men drømmen er den samme - at hjælpe så mange som muligt med at få en god rejse, der forløber så nemt og smertefrit som muligt.”

At have guidet over 1 million brugere er både helt absurd og decideret fantastisk

Drømmen har altid været den samme; at hjælpe så mange som muligt med at få en god rejse. Kristoffer fra Rejsekris havde dog ikke turde håbe på, at Rejsekris en dag skulle runde 1 million brugere. Det er nu sket, og Kristoffer beskriver det som både absurd og fantastisk.

Kristoffer udtaler følgende om at have guidet over 1 million brugere: ”Det kom faktisk lidt som et chok, da jeg kiggede i min statistik. En million er jo et ret voldsomt tal, så at jeg har hjulpet så mange mennesker med at planlægge deres rejse er jo helt absurd og decideret fantastisk.”

Information om Link Concept ApS

Horsensvej 72A
7100 Vejle

Vælg den rigtige assistance til dt bogholderi24.3.2024 11:52:53 CET | Pressemeddelelse