Rejseglade Kristoffer har guidet over 1 million brugere til den perfekte rejse

Kristoffer Føns – eller for mange bedre kendt som Rejsekris – satte sig i 2013 et mål; han ville hjælpe så mange danske rejsende som overhovedet muligt med den ofte tidskrævende og komplicerede rejseplanlægning.

Meget vand er løbet gennem åen siden 2013, og for nyligt har Rejsekris nået en stor milepæl – fra 2013 til 2021 har Kristoffer guidet over 1 million brugere til den perfekte rejse. Overraskelsen var næsten lige så stor som glæden ved at nå denne milepæl for den unge Kristoffer.

Kristoffer drømte sig mod varmere himmelstrøg en kold vintermåned i 2013 – og idéen til Rejsekris opstod

Den danske vinter kan være kold, mørk og våd, og det blev Kristoffer aka Rejsekris endnu en gang mindet om en kold vintermåned i 2013. Kristoffer drømte sig mod varmere himmelstrøg og havde mest af alt lyst til at booke en flybillet til en sydlig destination.

Midt i al længslen efter at rejse ud og opleve verden opstod idéen til Rejsekris – en dansk rejseportal, der foreløbigt er blevet besøgt af over 1 million brugere. Domænet rejsekris.dk blev købt, og kort tid efter gik den digitale rejseportal i luften.

Kristoffer udtaler følgende om idéen til Rejsekris: ”Rejsekris blev skabt en kold vintermåned i 2013, da jeg drømte mig mod varmere himmelstrøg og samtidig gerne vil dele mine bedste rejsetips med ligesindede. Jeg er nemlig en decideret nørd, når det kommer til at researche alt fra lufthavnstransport, hvor man skal bo, og hvad man skal se på sin rejse.”

Kristoffer brænder for at hjælpe danskerne med at få en god og gnidningsfri rejse

Kristoffer, der står bag den succesrige rejseportal Rejsekris, nøjes ikke med at drømme om rejser og oplevelser. Kristoffer har rejst en del de sidste mange år og har desuden boet i både Berlin og Edinburgh. Med de mange rejseminder i bagagen har Kristoffer haft en unik mulighed for at guide danskerne til den perfekte rejse baseret på egne oplevelser og erfaringer.

Kristoffer har i mellemtiden også været ejer af et rejsebureau, Rejsekris Tours, der hjalp danskerne med at planlægge den perfekte rejse til New York, London og Skotland.

Kristoffer udtaler følgende om sit tidligere rejsebureau: ”Før corona ramte, havde jeg faktisk åbnet et rejsebureau, Rejsekris Tours, hvor jeg helt konkret hjalp danskere med at komme på drømmerejsen til Skotland, London og New York. Rejsebureauet lukkede, men drømmen er den samme - at hjælpe så mange som muligt med at få en god rejse, der forløber så nemt og smertefrit som muligt.”

At have guidet over 1 million brugere er både helt absurd og decideret fantastisk

Drømmen har altid været den samme; at hjælpe så mange som muligt med at få en god rejse. Kristoffer fra Rejsekris havde dog ikke turde håbe på, at Rejsekris en dag skulle runde 1 million brugere. Det er nu sket, og Kristoffer beskriver det som både absurd og fantastisk.

Kristoffer udtaler følgende om at have guidet over 1 million brugere: ”Det kom faktisk lidt som et chok, da jeg kiggede i min statistik. En million er jo et ret voldsomt tal, så at jeg har hjulpet så mange mennesker med at planlægge deres rejse er jo helt absurd og decideret fantastisk.”

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Lyngby-psykolog vægtes relation og tryghed i hvert et samtaleforløb17.11.2021 14:28:58 CET | Pressemeddelelse

Julie Aasbjerg Andersen er indehaver af Mentalt Overskud, der er en moderne og fleksibel psykologpraksis, hvor du kan booke både fysiske og virtuelle sessioner samt walk-and-talks. For mange mennesker kan det være en stor udfordring at kontakte en psykolog med henblik på at få hjælp. Hos Mentalt Overskud fokuseres der på at skabe tryghed hos ethvert menneske – ung som voksen - fra den indledende konsultation og hele vejen igennem det personlige forløb.

Familievirksomheden Ugleunger har stor succes med salg af uldtøj online16.11.2021 20:00:00 CET | Pressemeddelelse

Ugleunger.dk er ikke bare endnu en online forhandler af børnetøj på nettet. Den familiedrevne webshop skiller sig ud fra mængden ved at føre et nichepræget udvalg af uldtøj til både mor, far og barn. Siden webshoppen gik i luften tilbage i 2013, har rigtig mange – faktisk hele 50.000 – kunder været igennem systemet. Og tilfredsheden blandt de over 50.000 kunder er høj – på Trustpilot har webshoppen opnået en score på 4,3 ud af 5 stjerner.

Derfor er en crosstrainer ideel for dig, der ønsker en effektiv og hurtig træning i en ellers travl hverdag1.10.2021 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

For en helt normal dansker med arbejde, familie, børn og dagligdagens mange gøremål, så kan det være svært at skulle finde tid til en smuttur i fitnesscentret også. Og selvom vi gang på gang har fået fortalt, at det er vigtigt med i hvert fald 30 minutters fysisk træning om dagen, så kan det være svært at gennemføre, når dagligdagen overtager og man kun har 24 timer i døgnet.