Recover Nordic

Recover Nordic udvider igen kapaciteten på industri- og kloakservice med opkøb af JK Kloakservice A/S

Recover Nordic, Danmark, en del af Nordens største industri- og skadeservicekoncern, Recover Nordic Group, har yderligere styrket kapaciteten på industri- og kloakservices ved erhvervelsen af kloakservicevirksomheden JK Kloakservice A/S i Mørkøv.

JK Kloakservice, der har eksisteret siden 1998, udfører alle former for kloak­serviceopgaver inklusiv TV-inspektion for såvel erhvervs- som privat­kunder. Desuden udføres alle former for højtryksspuling og slamsugning for blandt andet entreprenørbranchen.

Administrerende direktør i Recover Nordic, Danmark Kim Steendahl udtaler;

”Med opkøbet af JK Kloakservice får vi tilført en stor ekspertise og kapacitet inden for et bredt spektrum af kloakserviceydelser, herunder TV-inspektion af kloakrør. Endvidere styrker vi vores kapacitet yderligere inden for den tungere industriservice. JK Kloakservice er anerkendt i mar­kedet for høj kvalitet og god kundeservice, og passer godt ind i vores virk­somhedskultur. Opkøbet af JK Kloakservice er et perfekt strategisk match til vores tidligere opkøb af Sydslam A/S.”

Desuden udtaler ejer af JK Kloakservice, Johnny Petersen;

”Vi glæder os meget over salget til netop Recover Nordic. Det giver os nu mulighed for at udvikle JKK som virksomhed og ikke mindst udvide vores marked. Ved at blive en del af en større virksomhed får vi også en række nye services, både inden for skade- og industriservice, som komplimenterer vores nuværende forretning, og som vores kunder vil kunne drage stor nytte af. ”

Indledningsvis vil JK Kloakservice fortsætte som et selvstændigt datter­selskab til Recover Nordic.  Ledelse og medarbejdere i JK Kloakservice vil fortsætte uændret, ligesom der ikke er planlagt nogle ændringer på JK Kloakservices nuværende lokaliteter i Vestsjælland.

For yderligere information kontakt:

Kim Steendahl, Adm. direktør Recover Nordic
Kim.steendahl@recovernordic.dk
www.recovernordic.dk

Johnny Petersen, ejer JK Kloakservice
Telefon 2080 9042
mail@jkkloak.dk
www.jkkloak.dk

Information om Recover Nordic

Avedøreholmen 95
2650 Hvidovre

– Hurtigt tilbage til hverdagen

Recover Nordic, Danmark er en del af Nordens største industri- og skadeservicekoncern med ca. 1700 ansatte, hvor godt 300 medarbejdere er ansat i Dan­mark.

Recover Nordic hjælper døgnet rundt forsikringsselskaber og deres kunder, samt det offent­lige, boligselskaber, industrivirk­somheder, entreprenørbranchen, marine/offshoresektoren etc. med værdi­redning, skadestop og genopbygning efter brand-, indbruds-, storm- og vandskader mv.

Derudover håndterer Recover Nordic alle former for industri- og specialservices inden for bl.a. slamsugning, rengørings-, sanerings- og desinfektionsopgaver.

Følg pressemeddelelser fra Recover Nordic

Flere pressemeddelelser fra Recover Nordic