R&B-sangerinden Kehlani giver koncert i Den Grå Hal til november.

KEHLANI

DEN GRÅ HAL

17. NOVEMBER 2022

En af tidens mest betagende R&B-sangerinder, Kehlani, giver koncert i Den Grå Hal til efteråret.

Uden at pynte på et eneste ord er Kehlani blevet kendt for at komme med ærlige sandheder det ene øjeblik og kaste mellemfingrene op det næste. Den dobbelt GRAMMY-nominerede, platinsælgende sangerinde fra den amerikanske vestkyst finder altid en måde at være relaterbar på, helt uden filter. Hendes 2015-mixtape ’You Should Be Here’ fik en GRAMMY-nominering i kategorien Best Urban Contemporary Album og siden da har Kehlani ikke set sig tilbage.

Kehlani har udgivet tre guld-certificerede singler og fire platin-singler, inkl. ’Gangsta,’ ’The Way” [feat. Chance the Rapper], ‘CRZY’ og ‘Nights Like This’ [feat. Ty Dolla $ign]. Hendes samlede streaming tal har ramt mere end en milliard og Billboards Women In Music-afdeling honorerede hende med deres Rule Breaker Award.

I 2019 udgav Kehlani det chart-toppende mixtape ’While We Wait’ og har sidenhen fået et barn. Den nye rolle som mor åbnede op for en ny form for modenhed i Kehlanis sange, hvilket var tydeligt på hendes andet album ’It Was Good Until It Wasn’t’ fra 2020. For nyligt udgav hun sit tredje album ’blue water road’ med det Justin Bieber-assisterede nummer ’up at night’ på. Kehlani giver koncert i Den Grå Hal til efteråret.

Billetsalget starter 20. maj kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være presale for Live Nation medlemmer 16. maj via livenation.dk

Der vil være presale for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere 19. maj kl. 10:00

Photo Credit: Mia André

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

The HU bringer deres unikke kombination af heavy metal og traditionel musik fra Mongoliet til København og Aarhus.28.6.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

THE HU 31. OKTOBER 2022 DEN GRÅ HAL, KBH 1. NOVEMBER 2022 TRAIN, AARHUS The HU bringer deres unikke kombination af heavy metal og traditionel musik fra Mongoliet tilbage til Danmark. The HU startede med at lave musik i 2016 og fik hurtig massiv interesse fra internationale musikmedier og fans verden over. Bandet, der kommer fra Mongoliet, kombinerer heavy metal med traditionel mongolsk strubesang og har på den måde skabt en helt unik lyd. Deres første to videoer, ’Yuve Yuve Yu’ og ’Wolf Totem’ gik viralt og bandet fik hurtigt stor international succes. The HU kalder deres stil Hunnu Rock, inspireret af Hunnu, et mongolsk imperium fra oldtiden. Nogle af bandets tekster indeholder mongolske kampråb og lyrik som bliver udfoldet over et betagende lydbillede. De kombinerer traditionelle mongolske instrumenter, såsom en Morin Khuur, der er en form for violin, en Tovshuur, hvilket er en mongolsk guitar og en Tumur Khuur, der er en mongolsk udgave af en harpe. Dertil tilføjer de selvfølgelig d

Volbeat spiller endelig koncert i Danmark igen!27.6.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VOLBEAT ’SERVANT OF THE ROAD WORLD TOUR 2022’ I ROYAL ARENA 20. OKTOBER 2022 Volbeat offentliggør europæisk efterårsturné, og spiller endelig koncert i Danmark igen! Special guests i Royal Arena: Skindred (UK) og Bad Wolves (US) Efter næsten tre år uden danske koncerter, spiller de danske Rock’n’roll rebels Volbeat endelig i Danmark igen. De løfter i dag sløret for 32 europæiske datoer på deres ’Servant Of The Road World Tour’, hvor de inviterer Skindred med som special guests, Bad Wolves som opener (på det europæiske fastland), og Napalm Death (i UK og Irland). Bandet udgav i december deres ottende album "Servant of the Mind", der toppede en lang række hitlister, og viste en mere tung side af Volbeats sangskrivning. Herhjemme hittede duetten med Stine Bramsen "Dagen Før", mens udlandet tog varmt imod den punkede "Wait A Minute My Girl", og den tunge og signaturlydende Volbeat sang "Shotgun Blues". Beskrevet af Louder som "titaniske heavy metal-riffs, der støder frontalt sammen med roc