Quinn XCII bringer sine betagende pop anthems til Pumpehuset.

QUINN XCII

10. MARTS 2023

PUMPEHUSET

Den amerikanske singer/ songwriter Quinn XCII (udtales Quinn Ninety-Two) er bare typen som man ikke kan lade være med at heppe på. Tilbage i 2015 brød han igennem med en ekstremt catchy og dynamisk stil, der har alternative nuancer, men stadig kan beskrives som overlegen pop. Han har lavet de platincertificerede singler ‘Kings of Summer’ med ayokay, ‘Straightjacket’ og ‘Love Me Less’ sammen med MAX. I 2021 gik hans album, ’Change of Scenery II’, #1 på Apples Pop Chart og #1 på Spotifys Debut Album Chart i USA.

Quinn har også været inde over en række succesfulde anthems sammen med artister som Logic, blackbear, Chelsea Cutler, Jeremy Zucker, Ashe, Louis The Child, Gryffin og Illenium. Derudover har han spillet en udsolgt headline tour på tværs af USA og spillede på festivaler som Lollapalooza, Bonnaroo, Firefly og Governors Ball.

Udover at have fået enorm ros af medier som Bilboard, Rolling Stone og Paper Magazine, var han på et vildt TV-show run, hvor han optrådte i Jimmy Kimmel Live!, The Late Late Show with James Corden, Live with Kelly and Ryan, The Today Show, m.fl. Nu er han klar til næste skridt med de nye singler ’Backpack’ og ’Common’ feat. Big Sean. Hans næste album er sat til at udkomme til januar. Dermed kan vi se frem til en sanger i topform når Quinn XCII kommer til Pumpehuset til marts!

Billetsalget starter 25. november kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være Live Nation presale på 24. november kl. 10.00 for LN-medlemmer på livenation.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Barbara Moleko spiller sin hidtil største koncert 14. maj på Det Kongelige Teaters Gamle Scene.23.11.2022 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

BARBARA MOLEKO 14. MAJ 2023 DET KONGELIGE TEATER, GAMLE SCENE Barbara Moleko spiller sin hidtil største koncert 14. maj på Det Kongelige Teaters Gamle Scene. Barbara Moleko har de seneste 10 år prydet den danske musikscene med sange som ’Gør Mig Lykkelig’, der peakede som #3 på airplaycharten, og ’Tag Min Hånd’ som #8. Derudover, har hun udgivet singlen ’Sultne Øjne’, der blev et stort radiohit på P4. Nu er Barbara Moleko ude med sin nye single ’Karma Kommer’, som sætter fokus på at alt har en konsekvens og at det er vigtigt at kunne tage ansvar for hvad man gør. I 2023 tager Barbara ansvaret på sig, og inviterer publikum til en unik koncert på de skrå brædder ved Kongens Nytorv. Selv udtaler Barbara: “Jeg glæder mig helt vildt til at skulle stå på et så ikonisk sted som Gamle Scene er - det er virkelig en drøm, der går i opfyldelse! Det bliver en stor aften, og det er fantastisk at kunne dele det med mine fans. Musikken og kærligheden fra dem driver mig, og derfor vil jeg gerne ge

Det islandske band VöK bringer deres suveræne alt-pop til Pumpehuset.22.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

VÖK 6. MARTS 2023 PUMPEHUSET Den islandske alt-pop trio VöK er klar til at overtage verden. Bandet, der består af Margrét Rán (vokal), Einar Stef (bas/guitar) og Bergur (trommer), laver musik der indkapsler livets selvmodsigelser. Deres lyd er fyldt med rolige elektroniske teksturer og forførende melodier. Den svinger mellem opløftende eufori og bittersød melankoli. Hver sang er en ny fortællinger, der ofte slører linjen mellem fakta og fantasi, for at skabe berusende og transcendent popmusik. Bandet, der startede i 2013, har udgivet tre fuld-længde albums og et par EP’er. Det seneste album, det selvbetitlede ’VöK’, udkom i september 2022. Om albummet udtalte Einar: “We had previously always relied on help from other producers and we kind of felt like we were ready to take the next step ourselves. We decided to go back into the studio, work on our third album, and just write and produce it ourselves.” I det nye år kommer VöK til at drage på tour med det nye album hvor de kommer til Pum