Quinn XCII bringer sine betagende pop anthems til Pumpehuset.

QUINN XCII

10. MARTS 2023

PUMPEHUSET

Den amerikanske singer/ songwriter Quinn XCII (udtales Quinn Ninety-Two) er bare typen som man ikke kan lade være med at heppe på. Tilbage i 2015 brød han igennem med en ekstremt catchy og dynamisk stil, der har alternative nuancer, men stadig kan beskrives som overlegen pop. Han har lavet de platincertificerede singler ‘Kings of Summer’ med ayokay, ‘Straightjacket’ og ‘Love Me Less’ sammen med MAX. I 2021 gik hans album, ’Change of Scenery II’, #1 på Apples Pop Chart og #1 på Spotifys Debut Album Chart i USA.

Quinn har også været inde over en række succesfulde anthems sammen med artister som Logic, blackbear, Chelsea Cutler, Jeremy Zucker, Ashe, Louis The Child, Gryffin og Illenium. Derudover har han spillet en udsolgt headline tour på tværs af USA og spillede på festivaler som Lollapalooza, Bonnaroo, Firefly og Governors Ball.

Udover at have fået enorm ros af medier som Bilboard, Rolling Stone og Paper Magazine, var han på et vildt TV-show run, hvor han optrådte i Jimmy Kimmel Live!, The Late Late Show with James Corden, Live with Kelly and Ryan, The Today Show, m.fl. Nu er han klar til næste skridt med de nye singler ’Backpack’ og ’Common’ feat. Big Sean. Hans næste album er sat til at udkomme til januar. Dermed kan vi se frem til en sanger i topform når Quinn XCII kommer til Pumpehuset til marts!

Billetsalget starter 25. november kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være Live Nation presale på 24. november kl. 10.00 for LN-medlemmer på livenation.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

En vild trapfest er i vente, når Atlanta-rapperen Lil Gnar spiller koncert i Pumpehuset den 23. april.7.12.2022 16:00:00 CET | Pressemeddelelse

LIL GNAR 23. APRIL 2023 PUMPEHUSET Lil Gnar kom på manges læber, da han med singlerne ”Ride Wit Da Fye” via Worldstarhiphop og ikke mindst sangen ”Death Note” med features fra Lil Skies og Craig Zen brød igennem lydmuren i 2019. Siden har rapperen fra Atlanta med det borgerlige navn Caleb Shepard ikke set sig tilbage og udgivet et hav af singler og mixtapes. I maj 2022 udgav han endelig sit studie-debutalbum ”Die Bout It”. Et album med det ene heftige trapflow efter det andet og med vilde hiphopgæster som Yung Beans, Trippie Redd, Lil Uzi Vert, Ski Mask the Slump God, Lil Skies og Chief Keef, hvilket ikke siger så lidt om den rap-kaliber Lil Gnar har i 2022. Faktisk har flere af gæsterne på albummet tidligere nedlagt Pumpehuset med manér, så mon ikke Lil Gnar gør dem kunststykket efter den 23. april.

Et af Australiens førende extreme progressive metal bands, Ne Obliviscaris, tager på 20-års jubilæums-tour hvor de kommer til Pumpehuset.7.12.2022 12:00:00 CET | Pressemeddelelse

NE OBLIVISCARIS 10. MAJ 2023 PUMPEHUSET ‘Exul’ er titlen på det fjerde album fra det australske extreme progressive metalband Ne Obliviscaris. Albummet, der er sat til at udkomme til marts, indkapsler bandets genrevridende etos. Deres patenterede kombination af følelser og skønhed slår hårdere igennem end nogensinde før, især når violinstykkerne elegant glider rundt om guitar riffs. Dualiteten af forsanger Charles’ rene vokal og Xenoyrs growls er stadig det narrative anker. Dette er løfter deres sofistikerede sange op i topklassen når det kommer til komposition. I 2023 bliver bandets kommende tour deres største fokus. Her drager de ud på en headline tour, der vil bringe dem til nye lande de aldrig har spillet i før. Deres tilbagevenden til live shows, og udgivelsen af ’Exul’, falder sammen med bandets 20-års jubilæum. Ne Obliviscaris, der har været et af Australiens førende extreme metal bands i løbet af denne årrække, er enormt taknemmelige og glæder sig nu til at fejre det sammen der

The Last Internationale vender tilbage med et nyt album og annoncerer samtidig koncert på Hotel Cecil 30. april 2023 i forbindelse med deres syv ugers europæiske headliner-turné.6.12.2022 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

The Last Internationale, også kendt som TLI, er et rockband fra New York dannet af sangerinden Delila Paz og guitaristen Edgey. Den 31. marts udgiver bandet deres længe ventede tredje album ’’TLI 3’’. De to første singler fra det kommende album, "1984" og "Hoka Hey!", er allerede blevet udgivet, og bandets fans kan se frem til mere ny musik med singler planlagt frem til udgivelsesdatoen. Musikere som Joey Castillo (Queens of the Stone Age) og Eloy Casagrande (Sepultura) medvirker på trommer på det kommende album. Bandets debutalbum, ’’We Will Reign’’, blev udgivet af Epic Records i 2014. Pladen blev produceret af den Grammy Award-vindende rockproducer Brendan O'Brien med Brad Wilk (Rage Against the Machine) på trommer. Bandets andet album ''Soul On Fire'' blev udgivet i oktober 2019 og var produceret af Tom Morello (Rage Against the Machine) med Joey Castillo (Queens of the Stone Age) på trommer. Albummets første single, "Hard Times", nåede #1 på iTunes blues-hitlisterne i Storbritanni