Interdan

QuickPot skifter navn til Quickpoint

Den velkendte værkstedskæde QuickPot skifter nu navn til Quickpoint og ændrer samtidig sin visuelle identitet med nyt logo – men grundværdierne forbliver de samme: Troværdighed og kvalitet til en god pris.

QuickPot-navnet har siden 1993 været synonym med tilfredse kunder og en høj kvalitet, der er blevet kontrolleret og blåstemplet af FDM, Teknologisk Institut og Michelin. Når QuickPot nu skifter navn til Quickpoint tager man disse værdier med over i den nye brandidentitet, fortæller direktør Steen Haugaard Fransen:

”Navnet Quickpot tog udgangspunkt i udskiftning af udstødningsrør og lydpotter og ordspillet gav rigtig god mening. Men nu er der gået 27 år, og lydpotterne fylder meget lidt på vores full-service værksteder, så derfor vil vi gerne have et navn og logo, som både illustrerer, at vi er en moderne virksomhed og samtidig viser vores værdier, fortæller Steen Haugaard Fransen og fortsætter: ”Vi lever af tilfredse kunder og derfor vil man altid opleve en ærlig dialog hos os. Vi er tilgængelige og hurtige, men allervigtigst: Vores mål er, at kunderne oplever, at hos os får man mest værdi for pengene”.

Med det nye navn Quickpoint følger også nye koncepter.

”Troværdighed og gennemsigtighed er absolut det vigtigste for os i vores relationer med kunderne. Vi leverer det aftalte arbejde til den aftalte pris og sætter en ære i at give kunderne en god og hurtig service”, siger Steen Haugaard Fransen og uddyber: ”Nu tager vi vores kundeservice et skridt videre og tilbyder en ny prispolitik*, som helt konkret betyder, at kunderne altid vil få det bedste tilbud og pris hos os. Med andre ord: Vi går under alle danske værkstedspriser, som udføres inden for landegrænserne. Dette gælder tilbud fra konkurrerende værksteder i samme kommune.”

Implementeringen af Quickpoint-navnet og det nye logo er allerede i gang hos værkstederne over hele landet. Men selvom navnet ændres, er det stadig de samme velkendte ansigter, der står klar til at yde fuld service og gøre danskernes biler sommerklar.

*Betingelserne for Quickpoints nye prispolitik kan læses på quickpoint.dk.

Information om Interdan

Interdan