Problemer med mobilnetværk løst

En opdatering hos TDC NET gjorde desværre at Nuuday-selskabernes kunder ikke kunne bruge mobildata i tidsrummet 05:00-07:45. TV og internet var også påvirket. Fejlen er nu rettet.

Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper, eesy og Blockbuster servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv, Netdesign og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.

Nuuday fortsætter stabil udvikling i 3. kvartal, der bød på nye produktlanceringer for YouSee og TDC Erhverv9.11.2022 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Nuuday leverer stabil serviceomsætning i 3. kvartal og fortsætter missionen om at stabilisere kundebasen med vækst inden for de strategisk vigtige områder mobil og højhastighedsbredbånd. Den succesfulde lancering af YouSee Play og nytænkningen af ​​TDC Erhvervs tilbud til små- og mellemstore virksomheder viser de første resultater af Nuudays investering i bedre produkter og kundeoplevelser.

Nuuday leverer omsætningsvækst og har igangsat omfattende virksomhedstransformation12.8.2022 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday kom styrket ud af årets andet kvartal, hvor serviceomsætningen voksede med 1,6% ift. samme periode året før og landede på DKK 3,321 mia. Resultatet er drevet af fortsat positive takter inden for mobil og højhastighedsbredbånd som følge af operationelle forbedringer og et større aftryk på fibernettet. På mobilområdet lagde Nuuday yderligere 9.000 abonnementer til kundebasen med vækst på både privatkunde- og erhvervsmarkedet, mens antallet af abonnenter med fast bredbånd faldt med 6.000 delvist drevet af et engangstab af en foreningskontrakt. Nuuday når nu ud til alle fiberforsyningsselskaber i Danmark efter en aftale med Fibia kom i stand i slutningen af Q2. Inden for højhastighedsbredbånd voksede Nuudays abonnentbase med 8,5% i forhold til samme periode året før. TV-forretningen oplevede en midlertidig vækst på 5.000 abonnementer som følge af tilgangen af en stor antenneforening, selvom forretningsområdet som helhed er i strukturel nedgang pga. lavere efterspørgsel efter traditi