PRM: Ny formand for Lederne MidtVest

Afdelingsformand for Lederne MidtVest, Lene Skyggelund

Lene Skyggelund blev på generalforsamlingen i aftes på Hotel Eyde i Herning valgt som ny formand for de 5.106 medlemmer af Lederne i Midt- og Vestjylland. Lene Skyggelund afløser Aage Mørch Sørensen, der stopper som afdelingsformand efter 12 år på posten, men fortsætter som kasserer.

Den nye formand for Lederne MidtVest er 39 år. Hun trådte ind i bestyrelsen for to år siden som menigt medlem og blev kasserer et år senere.

Lene Skyggelund arbejder til daglig som strategisk projektleder hos køkkenproducenten Nobia Danmark i Ølgod. Hun bor selv uden for Skjern med sin mand og børn.

- Noget af det, jeg især vil fokusere på i mit arbejde som ny afdelingsformand, er digitaliseringens indtog på de midt- og vestjyske virksomheder. Det går stærkt i de disse år med at implementere ny teknologi og digitale løsninger, og det stiller store krav til lederne at sikre, at digitaliseringen bliver til gavn for i stedet for på bekostning af medarbejderne, siger Lene Skyggelund.

Lederne MidtVest omfatter ledere fra Lemvig, Ikast-Brande, Struer, Herning, Holstebro og Ringkøbing-Skjern kommuner. På landsplan har Ledernes Hovedorganisation 115.000 medlemmer.

Kontaktoplysninger:

Lene Skyggelund
Lederne MidtVest
Tlf.: 29690159
E-mail: lene.skyggelund@ederne.dk

Michael Monty
Pressechef, Lederne
E-mail: mmo@lederne.dk

Afdelingsformand for Lederne MidtVest, Lene Skyggelund

PRM: Fynske ledere bliver inspireret til at lede opad25.4.2018 08:00pressemeddelelse

En god relation til sin chef er afgørende for at lykkes som leder. At lede opad handler om aktivt at bidrage til relationen til sin chef og gøre chefen til en bedre leder, og det er nødvendigt at kunne lede opad, så leder og chef spiller hinanden gode og drager nytte af hinandens forskellige styrker. Derfor inviterer Lederne Fyn til konference om ledelse opad og på tværs torsdag den 17. maj i Radisson Blu H.C. Andersen. Her vil tre oplægsholdere give inspiration og metoder til, hvordan man som leder kan lykkes med sine, afdelingens og virksomhedens mål. På konferencen kan deltagerne høre foredrag af Jesper Klit, som er kommunikationsrådgiver og direktør i Jesper Klit & Partners. Den efterspurgte inspirator inden for kommunikation og ledelse vil afsløre, hvordan man styrker sin personlige gennemslagskraft og bliver en stærkere kommunikatør. Der vil også være oplæg fra chefkonsulent i Ukon – Human Results, Morten Svalgaard Nielsen, som vil give inspiration og værktøjer til, at styrke kom

PRM: Ekspert i sociale medier inspirerer sydøstjyske ledere til at tænke digitalt24.4.2018 08:00pressemeddelelse