PRM: Nordjyske ledere bliver klædt på til ’det nye arbejdsliv’

Coach, ledelsesrådgiver og tidligere jægersoldat, B.S. Christiansen

Vores arbejdsliv ser anderledes ud, end det gjorde for bare få år siden. Vi forventes at skulle arbejde op til femten år længere, end vores forældre og bedsteforældre gjorde, og vores samfund og arbejdsliv er i konstant forandring. Så hvordan udvikler man sig som virksomhed og holder sig konkurrencedygtig, når medarbejdere bliver ældre og ældre?

Lederne Himmerland vil i samarbejde med flere oplægsholdere forsøge at besvare netop dette spørgsmål på en konference den 1. november.

Der vil også være oplæg fra executive coach og stifter af The Personal Business Plan, Stephen Bruyant-Langer, som vil give deltagerne gode råd til, hvordan man som leder holder sig opdateret og attraktiv på det nye jobmarked.

Deltagerne vil endvidere høre et oplæg af B. S. Christiansen, der med udgangspunkt i sit job som coach for eliteidrætsudøvere og ledere fra toppen af dansk- og internationalt erhvervsliv vil give deltagerne budskaber og værktøjer med hjem, som alle er yderst brugbare i et travlt arbejdsliv.

Afdelingsformand for Lederne Himmerland, Jens Otto Størup, siger:

- Som leder er man nødt til at holde sig selv opdateret og følge med i, hvor tingene bevæger sig hen. Derfor glæder jeg mig til at høre oplægsholdernes bud på, hvordan man kan holde sig opdateret på det nye arbejdsliv. Jeg forventer, at konferencen kan give et rigtig godt indblik i, hvordan vi får samspillet mellem vores arbejdsliv og privatliv til at blive endnu bedre, og hvordan vi holder os skarpe – både som ledere og mennesker.

Konferencen finder sted i Musikkens Hus i Aalborg, torsdag den 1. november klokken 12.30-16.30. Konferencen er rettet mod ledere på alle niveauer, og både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne. Tilmelding kan ske på www.lederne.dk/konferencer.

Kontaktoplysninger:

Jens Otto Størup
Lederne Himmerland
Telefon: 5373 3300
E-mail: jens.otto.stoerup@lederne.dk

Emilie Sølling Hansen & Lasse Jørgensen
Pressemedarbejdere
Telefon: 3283 3449
E-mail: esh@lederne.dk / laj@lederne.dk

Coach, ledelsesrådgiver og tidligere jægersoldat, B.S. Christiansen

PRM: Bliv fremtids-kompetent til konference hos Lederne MidtVest23.10.2018 07:00pressemeddelelse

Vores arbejdsliv er ikke længere det samme og kommer aldrig til at være som før. Vores forventede levetid er længere end nogensinde, og vi skal arbejde op til femten år længere, end vores forældre og bedsteforældre gjorde. Hvordan kan man sørge for at holde sig relevant, når man som medarbejder bliver ældre og ældre? Det spørgsmål kan deltagerne få gode råd til og svar på, når Lederne MidtVest holder konference den 15. november om det nye arbejdsliv. Her vil flere oplægsholdere give deres bud på, hvordan deltagerne kan ruste sig til de fremtidige udfordringer på arbejdsmarkedet. Der vil blive sat skarpt fokus på den digitale udvikling på arbejdsmarkedet, som påvirker stort set alle aspekter af menneskers liv – privat som professionelt. På konferencen kan deltagerne blandt andet høre sundheds- og motivationsekspert Chris MacDonald, der vil præsentere sin: Naturens-ikke-til-forhandling-liste om, hvordan din kost, søvn og sociale relationer kan gavne dig og dit overskud, så du bedre kan h