PRM: Motivationsekspert skal lære sønderjyske ledere om livsbalance

Sundheds- og motivationsekspert Chris MacDonald

Som leder har man et medansvar for sine medarbejders livsbalance - såvel som sin egen. Overskud på trivselskontoen er med til at skabe gladere og mere motiverede medarbejdere, som kan levere de bedste resultater. Derfor inviterer Lederne Sønderjylland til konference om livsbalance og sundhedsledelse onsdag den 4. april på Comwell i Sønderborg. Her vil fire eksperter give deres bud på, hvordan man som leder kan praktisere sundhedsledelse, men også hvor grænsen går.

På konferencen vil journalist og tidligere TV-vært Line Baun Danielsen fungere som facilitator.

Der vil være oplæg af sundheds- og motivationsekspert Chris MacDonald. Han vil fortælle, hvordan vi som individer og organisationer kan forbedre vores chancer for både at præstere og have det godt. Her vil han blandt andet komme ind på, om det vigtigste ikke er, at vi føler os sunde i det, vi laver og hvorvidt vores virksomhedskultur er sund.

Deltagerne vil også kunne høre oplæg fra ledelsesrådgiver, underviser og forfatter Christian Ørsted, HR direktør i Ørsted Hanne Blume og Jesper Bo Jensen, som er fremtidsforsker og forfatter.

Afdelingsformand for Lederne Sønderjylland Peter Martensen ser frem til en inspirerende dag:

- Jeg glæder mig til nogle spændende oplæg om trivsel, som kan give deltagerne bedre forståelse for, hvordan man skaber gladere og mere motiverede medarbejdere. Det er en konference med et vigtigt budskab, som fortjener opmærksomhed og bør være en integreret del af alle virksomhedskulturer, siger Peter Martensen.

Konferencen finder sted på Comwell i Sønderborg, onsdag den 4. april klokken 13-16.15. Konferencen er rettet mod ledere på alle niveauer, og både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne. Tilmelding kan ske på www.lederne.dk/konferencer.

Peter Martensen
Lederne Sønderjylland
E-mail: peter.martensen@lederne.dk

Karoline Bloch-Sørensen & Emilie Sølling Hansen