PRM LEDERNE: HELT RIGTIGT AT FJERNE OPHOLDSKRAVET

Berit Toft Fihl,
Politisk sekretariatschef i Politik og Presse hos Lederne
Berit Toft Fihl, Politisk sekretariatschef i Politik og Presse hos Lederne

Hos Lederne ser man med glæde på, at beskæftigelsesminister Peter Hummelgaard (S) har garanteret, at regeringen vil fjerne opholdskravet.

- Vi er meget glade for beskæftigelsesministerens melding. Det er den helt rigtige beslutning, og det vil gavne dansk erhvervsliv. Vi har brug for både ledere og andre dygtige medarbejdere, der rejser ud og får erfaring ude i verden, siger Berit Toft Fihl, politisk chef i Lederne.

Ledernes a-kasse har flere gange, inden opholdskravet blev vedtaget, advaret mod at opholdskravet vil afskrække danskere fra at rejse til udlandet og tage værdifuld erfaring med hjem.

Berit Toft Fihl,
Politisk sekretariatschef i Politik og Presse hos Lederne
Berit Toft Fihl, Politisk sekretariatschef i Politik og Presse hos Lederne

Glædeligt at løngab mellem kønnene skrumper14.9.2019 08:00:00 CESTPressemeddelelse