Pris til PensionDanmarks hjemmeside pension.dk

28.4.2017 14:32 | PensionDanmark

Pensiondanmark hjemmeside – pension.dk – er blevet kåret til landets bedste personlige pensionsside af finanssitet FinansWatch og analysebureauet Wilke i rapporten "Digital Finans 2017".

Prisen tildeles på bagrund af en rundspørge blandt medlemmerne samt en ekspertvurdering af hjemmesidens brugervenlighed. Resultaterne viser, at Pensiondanmark får den klart bedste bedømmelse. Pensionsselskabet får således den højeste score både i ekspertvurderingen og blandt kunderne og bliver desuden vurderet bedre end gennemsnittet på alle målepunkter blandt pensionskunderne.

”Vi har arbejdet meget målrettet med brugervenlighed og personificering af pension.dk, som blev relanceret i efteråret. Og vi er naturligvis glade for, at det bliver værdsat. Hjemmesiden er et meget vigtigt element i vores kundeservice og digitale kommunikation med medlemmerne,” siger adm. direktør Torben Möger Pedersen, PensionDanmark.

Pension.dk fungerer på smartphone og tablet. Det betyder, at man fx kan tjekke sin pension i frokostpausen eller på vej i bussen. Man kan fx se, om pensionsbidraget fra arbejdsgiveren er gået ind på pensionskontoen, booke en tid i sundhedsordningen eller tjekke og justere beløbene på en række forsikringer.

Kontakt:
Ulrikke Ekelund, Kommunikations- og pressechef, 2019 9238, uek@pension.dk