PRESSEMØDE / INTERNATIONAL LUFTFARTSKONFERENCE TIL AARHUS

Pressemøde: Onsdag den 22. juni kl. 10.00 på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus

AARHUS BLIVER VÆRTSBY FOR DEN STØRSTE EUROPÆISKE LUFTFARTSKONFERENCE

Aarhus har vundet æren af at være værtsby for luftfarts- og lufthavnsindustriens største europæiske konference og udstilling i 2024.

Kendskab og tilgængelighed er alfa og omega for en voksende international turisme og for globale virksomheder i Danmarks næststørste vækstcenter, Østjylland. Som vært for en af verdens vigtigste mødeplatforme inden for luftfart får Aarhus et vidtåbent vindue ud mod mere end 1500 nøgleaktører i den internationale luftbårne infrastruktur. Dette vil styrke sammenhængskraften mellem Aarhus og resten af verden samt skabe resultater med effekt langt ind i fremtiden.

Hovedaktørerne bag værtskabet vil på pressemødet give et solidt indblik i det potentiale, der ligger foran Aarhus, og hvordan det kan udmøntes for Jyllands hovedstad, VisitAarhus og Aarhus Airport.

Der vil være oplæg fra følgende på pressemødet:

• Jacob Bundsgaard, borgmester i Aarhus Kommune
• Steven Small, Director of Routes
• Pia Lange Christensen, CEO i VisitAarhus
• Brian Worm, administrerende direktør i Aarhus Airport

Tid og sted
Onsdag den 22. juni kl. 10.00 på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus. Mødetid kl. 9.50.

Tilmelding
Tilmelding bedes venligst ske til tbj@aar.dk hurtigst muligt og senest tirsdag den 21. juni kl. 9.30.
Venligst oplys navn, medie, mail og telefonnummer.

Livestreaming
Pressemødet livestreames, så hvis du ikke har mulighed for at være til stede, kan du se eventen og stille spørgsmål online. Noter venligst dette ved tilmelding.