Presseinvitation: Mød Danmarks OL- og PL-hold

Pernille Blume, Viktor Axelsen, Daniel Wagner og Emma Aastrand Jørgensen er blandt de mange atleter, som pressen kan møde og interviewe den 18. december 2019.

Fælles pressemeddelelse fra DIF og Team Danmark

Med godt et halvt år til OL i Tokyo, vil vi gerne invitere pressen med på en dag, hvor der er mulighed for at møde en lang række af Danmarks bedste atleter.

DIF og Team Danmark har samlet størstedelen af de kommende OL- og PL-atleter frem mod Tokyo 2020 i Experimentarium den 18. december fra 13.30 til cirka 19.00.

Hele 150 potentielle OL- og PL-atleter vil deltage i dagen på Experimentarium. I vil få mulighed for at samle en masse interviews på en uformel og forhåbentlig udbytterig dag, hvor I kan producere en masse indhold til både den korte og lange bane. I vedhæftede dokument kan I se, hvilke atleter og trænere, der deltager i den store presseseance.

Rent praktisk vil atleterne blive inddelt i tre hold, og hvert hold skal gennem tre stationer. De skal have blandet information om OL og PL, de skal fotograferes, og de skal møde jer fra pressen. Der kommer ca. 150 atleter i alt, og I vil derfor møde 50 atleter ad gangen i cirka halvanden time af gangen.

Vi holder vores store OL- og PL-møde på Experimentarium fordi DIF og Team Danmark har indgået et samarbejde med Experimentarium, som kommer til at summe af OL og PL fra den 24. januar 2020.

Tilmelding:
For at vi kan forberede dagen bedst muligt for jer og atleterne, vil vi bede jer om at tilmelde jer dagen. Send en mail Jacob Bech Andersen på jaa@dif.dk eller ring på 24 41 12 13. Mød op ved hovedindgangen kl. 13.15, hvor I vil blive modtaget og guidet op til vores ’mixed zone’.

Adresse:
Experimentarium, Tuborg Havnevej 7, 2900 Hellerup Denmark

Praktisk:
Alle medier er velkomne på OL- og PL-dagen i Experimentarium. Der vil være stillet arbejdsrum til rådighed og budt på snacks samt sandwich sidst på dagen. OL- og PL-dagen forventes afsluttet cirka kl. 19.00

Vedhæftet:
Deltagerlisten over atleter og trænere.

OL/PL partnerfrise