Presseinvitation: Grib fremtidens vækst i Vestsjælland

Stærke virksomheder og deres dygtige medarbejdere yder et væsentlig bidrag til at skabe stærke kommuner i Vestsjælland. Hvordan fortsætter vi væksten, og hvordan griber vi fremtidens muligheder? De spørgsmål sætter DI Vestsjælland til debat på næste uges erhvervstræf.

Pressen inviteres til

Grib fremtidens vækst i Vestsjælland

DI Vestsjællands Erhvervstræf 2019

Tirsdag den 4. juni 2019, kl. 9.00 – 12.00
Kragerup Gods
Kragerupgårdsvej 33
4291 Ruds-Vedby

Vestsjælland er i fremgang. Og vores vækst skal holdes oppe! Men har vi medarbejdere til fremtidens opgaver? Og hvad betyder kravet om bæredygtighed og nye teknologier for din virksomhed?

Kom og hør bud fra DI. Få input til din vækst fra Plus-Plus A/S, Scanmetals A/S og Kongskilde A/S. Og bliv inspireret af direktøren for Novo Nordisk Kalundborg. Hør også bud fra områdets borgmestre på veje til ny fælles vækst. Og få borgmester i Holbæk Christina K. Hansens, syn på, hvordan de nødvendige forandringer skabes.

På erhvervstræffet vil det ligeledes blive offentliggjort hvilken virksomhed, som DI Vestsjælland uddeler sin første PraktikPladsPris til. Se særskilt pressemeddelelse herom.

Se hele programmet her

For yderligere oplysninger kontakt chefkonsulent i DI, Allan Munch Mortensen, tlf.: 3083 1077, e-mail amo@di.dk