Presseadvis:Danmarksvinderen af ”Danmarks Sundeste Arbejdsplads” kåres og offentliggøres tirsdag 2. maj kl. 10

Tirsdag 2. maj kl. 10 offentliggøres Danmarksvinderen af konkurrencen ”Danmarks Sundeste Arbejdsplads – Initiativprisen 2017”. Vinderen er fundet blandt de arbejdspladser, der har fået flest stemmer i konkurrencen om det bedste sundhedsinitiativ i hver af de fem regioner. Ønsker pressen at dække prisoverrækkelsen, bedes man tage kontakt i dag mandag eller tirsdag morgen.

Danmarksvinderen af ”Danmarks Sundeste Arbejdsplads – Initiativprisen 2017” bliver afsløret tirsdag 2. maj kl. 10. Se kontaktinfo nederst for yderligere oplysninger.

De arbejdspladser, der har fået flest stemmer for deres sundhedsinitiativ i hver region er:

Region Hovedstaden: The Walt Disney Company Nordic, København, med sundhedsinitiativet ”Magien findes i fællesskab og motion”

Region Syddanmark: Chili Security, Odense, med sundhedsinitiativet ”Forebyg arbejdsskader og nedsæt sygefravær”

Region Sjælland: Arriva, Nykøbing Falster, med sundhedsinitiativet ”Sundhedstjek med fokus på SØVN”

Region Midtjylland: midtVask, Region Midtjylland, med sundhedsinitiativet ”Vi skal blive sundere af at arbejde på midtVask”

Region Nordjylland: Ejendomscentret Drift og Service, Frederikshavn Kommune, med sundhedsinitiativet ”Sundhed på Spil i Rengøringsfunktionen”

Fakta om konkurrencen
"Danmarks Sundeste Arbejdsplads - Initiativprisen 2017 er et samarbejde mellem Falck, Dansk Erhverv, Forsikring & Pension og Dansk Firmaidrætsforbund, der tilsammen er i løbende kontakt med størstedelen af Danmarks befolkning.

Kommunikationskonsulent Jesper Hjorth Jespersen, Forsikring & Pension, 41 91 91 02, jhj@forsikringogpension.dk