Pi’erre Bourne vender tilbage til DK til efteråret efter en vild koncert i 2021.

PI’ERRE BOURNE

7. NOVEMBER 2022

PUMPEHUSET

Pi’erre Bourne vender tilbage til DK efter en vild koncert i 2021.

Det er Pumpehuset der står får skud når rapperen/ stjerneproduceren Pi’erre Bourne kommer tilbage til DK. Senest besøgte han os i oktober 2021 hvor han nedlagde et tændt Lille VEGA. Pi’erre Bourne fik et massivt gennembrud som producer med megahittet “Magnolia”, som han producerede for Playboi Carti. Med sin unikke evne til at sammensætte ørehængende melodier med tilbagelænede effekter og tunge 808s er han blevet en af de mest eftertragtede producere i USA. Hans resumé tæller samarbejder med artister i hip-hoppens øverste luftlag, såsom Drake, Kanye West, Lil Uzi Vert og Trippie Redd.

Som rapper er Pi’erre Bourne også ved at nærme sig et større gennembrud. På The Life Of Pi’erre 5 fra sidste år tog han sit potentiale til et nyt niveau og albummet har i skrivende stund mere end 100 millioner streams. På sin seneste udgivelse, collab-albummet ’Space Age Pimpin’ sammen med rap-ikonet Juicy J, fortsatte Pi’erre Bourne med at levere bangers i høj klasse og kommer til at være i topform når han nedlægger Pumpehuset til efteråret.

Billetsalget starter 22. juli kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

JAILBREAK ER KLAR MED FULDT PROGRAM I FÆNGSLET I HORSENS DEN 13. AUGUST9.8.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

JAILBREAK er et nyt stort musikevent i Fængslet i Horsens i Jylland, som lørdag den 13. august åbner dørene for heavyrock-fans i alle aldre. Her kan publikum opleve energisk rock’n’roll og hård tråd fra intet mindre end seks internationale og tre danske bands på en spændende og stemningsfuld koncertdag: SABATON, ACCEPT, HAMMERFALL, PHIL CAMPBELL AND THE BASTARD SONS, JESPER BINZER & BAND, STEVE’N’SEAGULLS, KING BUFFALO, ELECTRIC GUITARS og SKULLCLUB.

Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset.3.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

OCEAN GROVE 27. OKTOBER 2022 PUMPEHUSET Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset. De australske ”oddballs” Ocean Grove laver en sammensmeltning af rock, metal, grunge, hip-hop og brit-pop. Det er blevet til en banebrydende lyd der beskrives som Oddworld Music™️. Den eklektiske trio udgav deres andet album ’Flip Phone Fantasy’ i 2020 til bred anmelderros og en 8. plads på den australske album chart. Udover global hæder fra diverse medier, såsom Kerrang!, for deres lovløse kreativitet og overlegne attitude, har albummet opnået næsten 20 millioner streams. Ocean Grove udgav tidligere på året singlerne ’Cali Sun’ og ’Silver Lining Lining’ som var en ledte hen til udgivelsen af deres tredje fuldlængde album ’Up In The Air Forever’. Albummet fik en anmeldelse på 4/5 i Kerrang!: ”It’s the best showcase of Ocean Grove’s quirks to date, and they’ve got all the right to be bullish about it when playing it feels so, so good.” Oplev Ocean Grove i P