PEUGEOT inviterer til NYTÅRSGALLA

Peugeot skyder det nye år ind med et brag af en nytårsgalla i weekenderne den 6.-7. januar og den 13.-14. januar, hvor Peugeot-forhandlerne over hele landet traditionen tro lader champagnepropperne springe og byder på nytårslækkerier. Ikke blot lækkerier til ganen, men i høj grad også fristende kampagnemodeller til dem, der vil køre ind i det nye år bag rattet af en ny Peugeot-model spækket med udstyr.

”The Sky´s the limit”: Allure Sky-modeller med udstyr for 60.000 kr.

Med den traditionelle nytårskur vil Peugeot benytte lejligheden til at takke for et fantastisk 2017, hvor 208 igen blev den meste købte bil i Danmark* og 3008 SUV fik den hædersfyldte titel "Car of the Year 2017". Nytårsgallaen er samtidig en unik mulighed for at skyde 2018 i gang med et festfyrværkeri af attraktive kampagnemodeller, der er fyldt med udstyr for op til 60.000 kr. Herudover kan alle modellerne finansieres til en fast lav rente på kun 1,99 %.

"The Sky´s the limit": Allure Sky-modeller med udstyr for 60.000 kr.

Stjernerne ved dette års nytårsgalla er Allure Sky-modellerne, der alle er i festskrud bestående af en udstyrspakke til en værdi af 60.000 kr.

Bestselleren 208 er i Allure Sky-versionen bl.a. udstyret med panoramaglastag, klimaanlæg, 16" alufælge, bakkamera, p-sensor bag, sædevarme, el-sammenklappelige sidespejle, mørktonede ruder, tågeforlygter, touch skærm og Mirror Screen med Apple CarPlay. 208 Allure Sky med 1.6 BlueHDi 100 hk fås til 149.990 kr. og der er et begrænset antal på 500 stk.

Den nye 308 fremstår endnu mere elegant og gennemført med Allure Sky-pakken. Den indeholder bl.a.: Panoramaglastag, 16" alufælge, 3D-navigation, 9,7" touch skærm, Apple CarPlay, P-sensor for og bag, aut. klimaanlæg, aluminiumsdetaljer, fartpilot/-begrænser, tågeforlygter, regnsensor, skiltegenkendelse, træthedsovervågning, vejbaneassistent, automatisk fjernlysassistent, mørktonede ruder og el-sammenklappelige sidespejle. Prisen for 308 Allure Sky med 1.6 BlueHDi 120 hk er 219.990 kr. og en 308 SW Allure Sky fås til 234.990 kr.

2008 SUV byder på et robust design kombineret med gode køreegenskaber og i Allure Sky-versionen er der endnu mere kant på oplevelsen. Den er bl.a. udstyret med: Panoramaglastag, klimaanlæg, bakkamera, 16" alufælge, touch skærm, Mirror Screen med Apple CarPlay, p-sensor bag, sædevarme, el-sammenklappelige sidespejle, mørktonede ruder og tågeforlygter. 2008 SUV Allure Sky fås både i en dieseludgave 1.6 BlueHDi 100 hk til 199.990 kr. og en benzinudgave 1.2 e-THP 110 hk til 204.990 kr.

Pletskud med 308 SW Strike

Den nye 308 SW Strike tilbyder endnu mere luksus til en attraktiv pris på kun 199.990 kr. Den rummer udstyr som 16" alufælge, automatisk klimaanlæg, fartpilot/-begrænser, regnsensor, 9,7" touch skærm, skiltegenkendelse, træthedsovervågning, vejbaneassistent, aut. fjernlysassistent og sædevarme, hvilket har en værdi af 30.000 kr.

Også 208 fås i en Strike-version, hvor udstyrspakken består af fartpilot/-begrænser, 7" touch skærm, Bluetooth, klimaanlæg, Apple CarPlay, sædevarme og læderrat. Uanset, om man foretrækker benzin (1.2 VTi 82 hk) eller diesel (1.6 BlueHDi 100 hk) er prisen 129.990 kr.

Alle Peugeot-forhandlere glæder sig til at byde både nye og eksisterende kunder velkommen til nytårsgalla og står klar til både at fejre det nye år samt rådgive om det næste bilkøb.

”The Sky´s the limit”: Allure Sky-modeller med udstyr for 60.000 kr.

Ny PEUGEOT 508 – et overbevisende statement22.2.2018 09:54pressemeddelelse

Den nye PEUGEOT 508 ændrer alt. Dens opbygning er mere kompakt og højden er reduceret. Det udvendige design er skarpere og mere robust, mens bilens spektakulære interiør inkluderer en udvikling af det ikoniske PEUGEOT i-Cockpit. Dens vejgreb, nye motorer, de utallige teknologiske features, men også det kvalitetsmæssige kvantespring betyder, at den nye PEUGEOT 508 hæver barren i D-segmentet og understøtter mærkets upmarket strategi.

HELT NY OG EVENTYRLYSTEN PEUGEOT RIFTER21.2.2018 06:00pressemeddelelse

PEUGEOT RIFTER kombinerer på succesfuld vis et robust look og slanke linjer i et design, der understreger, at udgangspunktet for bilen er eventyrlyst og det betyder, at dens egenskaber udnyttes til fulde både i storbyens jungle og i den vilde natur. Den nye PEUGEOT RIFTER er bygget på PSAs EMP2 platform, hvilket garanterer både fleksibilitet og holdbarhed. Den fås i to længder med 5 eller 7 sæder og er udstyret med PEUGEOT i-Cockpit, hvilket sammen med en række teknologiske features og effektive motorer betyder, at bilen er et perfekt mix af praktisk alsidighed og gode køreegenskaber. PEUGEOT RIFTER er bygget til allround brug og er designet til at inspirere hverdagens opdagelsesrejsende.

PEUGEOT-LØVEN brøler højt i Danmark1.2.2018 13:37pressemeddelelse

2017 skriver sig ind i Peugeots historie, som et år, der vil blive husket for succes på alle fronter. 3008 SUV opnåede den prestigefyldte titel ”Car of the Year 2017”, Expert blev valgt som ”Årets Varebil 2017” i Danmark og den nye 7-personers 5008 SUV fik en meget positiv modtagelse, bl.a. som testvinder i flere dueller. Med næsten 10.000 solgte eksemplarer kørte bestselleren 208 ind på førstepladsen, som danskernes foretrukne bil, men de danske bilkunder tog også rigtig godt imod Peugeots SUV-modeller og det betød bl.a., at 2008 blev den mest solgte i sin klasse og 3008 indtog en andenplads i segmentet.

All-inclusive på gule plader med Peugeot LeasingPRO26.1.2018 12:00pressemeddelelse

Peugeot lancerer et helt nyt leasingkoncept for erhvervslivet, der er en totalløsning, som tager højde for alt, der er forbundet med leasing af ny varebil. LeasingPRO er både en rentabel og tidsbesparende løsning, som tilfredsstiller alle behov, uanset om man har 5 eller 50 varebiler i flåden. Peugeot Expert, der blev kåret som ”Årets Varebil 2017”, fås med en LeasingPRO aftale fra 2.995 kr./mdr. og en førstegangsydelse på 25.000 kr.