PEUGEOT inviterer til NYTÅRSGALLA

Peugeot skyder det nye år ind med et brag af en nytårsgalla i weekenderne den 6.-7. januar og den 13.-14. januar, hvor Peugeot-forhandlerne over hele landet traditionen tro lader champagnepropperne springe og byder på nytårslækkerier. Ikke blot lækkerier til ganen, men i høj grad også fristende kampagnemodeller til dem, der vil køre ind i det nye år bag rattet af en ny Peugeot-model spækket med udstyr.

”The Sky´s the limit”: Allure Sky-modeller med udstyr for 60.000 kr.

Med den traditionelle nytårskur vil Peugeot benytte lejligheden til at takke for et fantastisk 2017, hvor 208 igen blev den meste købte bil i Danmark* og 3008 SUV fik den hædersfyldte titel "Car of the Year 2017". Nytårsgallaen er samtidig en unik mulighed for at skyde 2018 i gang med et festfyrværkeri af attraktive kampagnemodeller, der er fyldt med udstyr for op til 60.000 kr. Herudover kan alle modellerne finansieres til en fast lav rente på kun 1,99 %.

"The Sky´s the limit": Allure Sky-modeller med udstyr for 60.000 kr.

Stjernerne ved dette års nytårsgalla er Allure Sky-modellerne, der alle er i festskrud bestående af en udstyrspakke til en værdi af 60.000 kr.

Bestselleren 208 er i Allure Sky-versionen bl.a. udstyret med panoramaglastag, klimaanlæg, 16" alufælge, bakkamera, p-sensor bag, sædevarme, el-sammenklappelige sidespejle, mørktonede ruder, tågeforlygter, touch skærm og Mirror Screen med Apple CarPlay. 208 Allure Sky med 1.6 BlueHDi 100 hk fås til 149.990 kr. og der er et begrænset antal på 500 stk.

Den nye 308 fremstår endnu mere elegant og gennemført med Allure Sky-pakken. Den indeholder bl.a.: Panoramaglastag, 16" alufælge, 3D-navigation, 9,7" touch skærm, Apple CarPlay, P-sensor for og bag, aut. klimaanlæg, aluminiumsdetaljer, fartpilot/-begrænser, tågeforlygter, regnsensor, skiltegenkendelse, træthedsovervågning, vejbaneassistent, automatisk fjernlysassistent, mørktonede ruder og el-sammenklappelige sidespejle. Prisen for 308 Allure Sky med 1.6 BlueHDi 120 hk er 219.990 kr. og en 308 SW Allure Sky fås til 234.990 kr.

2008 SUV byder på et robust design kombineret med gode køreegenskaber og i Allure Sky-versionen er der endnu mere kant på oplevelsen. Den er bl.a. udstyret med: Panoramaglastag, klimaanlæg, bakkamera, 16" alufælge, touch skærm, Mirror Screen med Apple CarPlay, p-sensor bag, sædevarme, el-sammenklappelige sidespejle, mørktonede ruder og tågeforlygter. 2008 SUV Allure Sky fås både i en dieseludgave 1.6 BlueHDi 100 hk til 199.990 kr. og en benzinudgave 1.2 e-THP 110 hk til 204.990 kr.

Pletskud med 308 SW Strike

Den nye 308 SW Strike tilbyder endnu mere luksus til en attraktiv pris på kun 199.990 kr. Den rummer udstyr som 16" alufælge, automatisk klimaanlæg, fartpilot/-begrænser, regnsensor, 9,7" touch skærm, skiltegenkendelse, træthedsovervågning, vejbaneassistent, aut. fjernlysassistent og sædevarme, hvilket har en værdi af 30.000 kr.

Også 208 fås i en Strike-version, hvor udstyrspakken består af fartpilot/-begrænser, 7" touch skærm, Bluetooth, klimaanlæg, Apple CarPlay, sædevarme og læderrat. Uanset, om man foretrækker benzin (1.2 VTi 82 hk) eller diesel (1.6 BlueHDi 100 hk) er prisen 129.990 kr.

Alle Peugeot-forhandlere glæder sig til at byde både nye og eksisterende kunder velkommen til nytårsgalla og står klar til både at fejre det nye år samt rådgive om det næste bilkøb.

”The Sky´s the limit”: Allure Sky-modeller med udstyr for 60.000 kr.

PEUGEOT sætter strøm til sin stand på Genève Motor Show28.2.2019 16:01:11 CETPressemeddelelse

PEUGEOT præsenterer to verdenspremierer på dette års udgave af Genève Motor Show, der begge vidner om, at mærket har sat strøm til sin fremtid. En fremtid, der med den nye e-208 og 208 er lige om hjørnet, mens den spektakulære 400 hestes plug-in hybrid 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED er en konceptbil, der viser PEUGEOTs intentioner om at udvikle performance-modeller med plug-in hybrid drivlinje.

Ny PEUGEOT 208: Futuristisk og moderne28.2.2019 12:16:47 CETPressemeddelelse

I året, hvor PEUGEOT kan se tilbage på 208 års historie, ser mærket i stedet fremad og præsenterer en ny 208, der i den grad skiller sig ud fra mængden. Designet er sporty og elegant på samme tid, hvilket også opleves indvendigt, hvor 208 er udstyret med et nyt, banebrydende PEUGEOT i-Cockpit med 3D head-up display. Den nye 208 fås fra start med tre forskellige drivmidler: El, benzin eller diesel. Den har verdenspremiere på Genève Motor Show til marts og bliver lanceret i løbet af efteråret 2019.

PEUGEOT 508 er nomineret til Årets Bil i Danmark 201912.10.2018 16:25:39 CESTPressemeddelelse

Den danske Årets Bil kåring 2019 er i fuld gang. 26 danske motorjournalister har netop afsluttet første etape af udvælgelsen, der kulminerer den 23. januar, hvor den endelige vinder udråbes til den store finale. Den finder sted på Forstads Museet i Hvidovre, der med den spektakulære udstilling ”Årets Bil 1969-2019 - Familien Danmark på hjul” fejrer 50-året for kåringen af den første Årets Bil i Danmark.