PEUGEOT inviterer til NYTÅRSGALLA

Peugeot skyder det nye år ind med et brag af en nytårsgalla i weekenderne den 6.-7. januar og den 13.-14. januar, hvor Peugeot-forhandlerne over hele landet traditionen tro lader champagnepropperne springe og byder på nytårslækkerier. Ikke blot lækkerier til ganen, men i høj grad også fristende kampagnemodeller til dem, der vil køre ind i det nye år bag rattet af en ny Peugeot-model spækket med udstyr.

”The Sky´s the limit”: Allure Sky-modeller med udstyr for 60.000 kr.

Med den traditionelle nytårskur vil Peugeot benytte lejligheden til at takke for et fantastisk 2017, hvor 208 igen blev den meste købte bil i Danmark* og 3008 SUV fik den hædersfyldte titel "Car of the Year 2017". Nytårsgallaen er samtidig en unik mulighed for at skyde 2018 i gang med et festfyrværkeri af attraktive kampagnemodeller, der er fyldt med udstyr for op til 60.000 kr. Herudover kan alle modellerne finansieres til en fast lav rente på kun 1,99 %.

"The Sky´s the limit": Allure Sky-modeller med udstyr for 60.000 kr.

Stjernerne ved dette års nytårsgalla er Allure Sky-modellerne, der alle er i festskrud bestående af en udstyrspakke til en værdi af 60.000 kr.

Bestselleren 208 er i Allure Sky-versionen bl.a. udstyret med panoramaglastag, klimaanlæg, 16" alufælge, bakkamera, p-sensor bag, sædevarme, el-sammenklappelige sidespejle, mørktonede ruder, tågeforlygter, touch skærm og Mirror Screen med Apple CarPlay. 208 Allure Sky med 1.6 BlueHDi 100 hk fås til 149.990 kr. og der er et begrænset antal på 500 stk.

Den nye 308 fremstår endnu mere elegant og gennemført med Allure Sky-pakken. Den indeholder bl.a.: Panoramaglastag, 16" alufælge, 3D-navigation, 9,7" touch skærm, Apple CarPlay, P-sensor for og bag, aut. klimaanlæg, aluminiumsdetaljer, fartpilot/-begrænser, tågeforlygter, regnsensor, skiltegenkendelse, træthedsovervågning, vejbaneassistent, automatisk fjernlysassistent, mørktonede ruder og el-sammenklappelige sidespejle. Prisen for 308 Allure Sky med 1.6 BlueHDi 120 hk er 219.990 kr. og en 308 SW Allure Sky fås til 234.990 kr.

2008 SUV byder på et robust design kombineret med gode køreegenskaber og i Allure Sky-versionen er der endnu mere kant på oplevelsen. Den er bl.a. udstyret med: Panoramaglastag, klimaanlæg, bakkamera, 16" alufælge, touch skærm, Mirror Screen med Apple CarPlay, p-sensor bag, sædevarme, el-sammenklappelige sidespejle, mørktonede ruder og tågeforlygter. 2008 SUV Allure Sky fås både i en dieseludgave 1.6 BlueHDi 100 hk til 199.990 kr. og en benzinudgave 1.2 e-THP 110 hk til 204.990 kr.

Pletskud med 308 SW Strike

Den nye 308 SW Strike tilbyder endnu mere luksus til en attraktiv pris på kun 199.990 kr. Den rummer udstyr som 16" alufælge, automatisk klimaanlæg, fartpilot/-begrænser, regnsensor, 9,7" touch skærm, skiltegenkendelse, træthedsovervågning, vejbaneassistent, aut. fjernlysassistent og sædevarme, hvilket har en værdi af 30.000 kr.

Også 208 fås i en Strike-version, hvor udstyrspakken består af fartpilot/-begrænser, 7" touch skærm, Bluetooth, klimaanlæg, Apple CarPlay, sædevarme og læderrat. Uanset, om man foretrækker benzin (1.2 VTi 82 hk) eller diesel (1.6 BlueHDi 100 hk) er prisen 129.990 kr.

Alle Peugeot-forhandlere glæder sig til at byde både nye og eksisterende kunder velkommen til nytårsgalla og står klar til både at fejre det nye år samt rådgive om det næste bilkøb.

”The Sky´s the limit”: Allure Sky-modeller med udstyr for 60.000 kr.

Interdan-koncernen overtager importen af Opel i Danmark15.5.2018 10:02pressemeddelelse

Groupe PSA og Interdan-koncernen har netop underskrevet en aftale, som betyder, at Interdan koncernen overtager importen af Opel i Danmark og Sverige. Interdan-koncernen har siden starten af 1950´erne varetaget importen af Peugeot i Danmark og har løftet mærket til at være blandt de mest populære personbilsmærker på det dansk marked. Overtagelsen af Opel er en naturlig udvidelse af det frugtbare samarbejde mellem Groupe PSA og Interdan, der blev cementeret med en succesfuld overtagelse af importen af Citroën og DS i Danmark i 2016.

PEUGEOT-LØVEN hvæsser klørene på Genève Motor Show27.2.2018 13:29pressemeddelelse

PEUGEOT indtager Genève Motor Show 2018 med ikke mindre end tre verdenspremierer: - Den nye PEUGEOT 508, en radikal sedan med et skarpt design, som er et udtryk for PEUGEOTs ambitioner i D-segmentet. - PEUGEOT RIFTER, designet til hverdagens eventyr i et robust og elegant design. Vises også i en særlig konceptversion med firehjulstræk. - En imponerede løve, som er mærkets nye ambassadør. Skulpturen er inkarnationen af PEUGEOTs stolthed og fejrer løve-emblemets 160 års historie.

Ny PEUGEOT 508 – et overbevisende statement22.2.2018 09:54pressemeddelelse

Den nye PEUGEOT 508 ændrer alt. Dens opbygning er mere kompakt og højden er reduceret. Det udvendige design er skarpere og mere robust, mens bilens spektakulære interiør inkluderer en udvikling af det ikoniske PEUGEOT i-Cockpit. Dens vejgreb, nye motorer, de utallige teknologiske features, men også det kvalitetsmæssige kvantespring betyder, at den nye PEUGEOT 508 hæver barren i D-segmentet og understøtter mærkets upmarket strategi.

HELT NY OG EVENTYRLYSTEN PEUGEOT RIFTER21.2.2018 06:00pressemeddelelse

PEUGEOT RIFTER kombinerer på succesfuld vis et robust look og slanke linjer i et design, der understreger, at udgangspunktet for bilen er eventyrlyst og det betyder, at dens egenskaber udnyttes til fulde både i storbyens jungle og i den vilde natur. Den nye PEUGEOT RIFTER er bygget på PSAs EMP2 platform, hvilket garanterer både fleksibilitet og holdbarhed. Den fås i to længder med 5 eller 7 sæder og er udstyret med PEUGEOT i-Cockpit, hvilket sammen med en række teknologiske features og effektive motorer betyder, at bilen er et perfekt mix af praktisk alsidighed og gode køreegenskaber. PEUGEOT RIFTER er bygget til allround brug og er designet til at inspirere hverdagens opdagelsesrejsende.

PEUGEOT-LØVEN brøler højt i Danmark1.2.2018 13:37pressemeddelelse

2017 skriver sig ind i Peugeots historie, som et år, der vil blive husket for succes på alle fronter. 3008 SUV opnåede den prestigefyldte titel ”Car of the Year 2017”, Expert blev valgt som ”Årets Varebil 2017” i Danmark og den nye 7-personers 5008 SUV fik en meget positiv modtagelse, bl.a. som testvinder i flere dueller. Med næsten 10.000 solgte eksemplarer kørte bestselleren 208 ind på førstepladsen, som danskernes foretrukne bil, men de danske bilkunder tog også rigtig godt imod Peugeots SUV-modeller og det betød bl.a., at 2008 blev den mest solgte i sin klasse og 3008 indtog en andenplads i segmentet.