Peugeot Hjørring er ”Årets AUTo PERFORM-forhandler 2017”

Peugeots forhandlernet består af dygtige og ikke mindst dedikerede forhandlere - og nogle skiller sig ekstraordinært ud. Disse blev fremhævet ved dette års forhandlerstrategimøde, hvor Peugeot Danmark kårede ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017”.

Prisen gives til den Peugeot-forhandler, som har leveret topresultater inden for både salg og eftermarked. Det er en forhandler, der har en visionær og synlig ledelse med en klar forretningsmodel og som ikke mindst ser og udnytter mulighederne i markedet. De nominerede til prisen var: Peugeot Amager, Peugeot Haderslev og Peugeot Hjørring – tre forhandlere, der alle fortjener respekt og stor anerkendelse for deres passion og evne til at skabe gode resultater.

Prisen som ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017” gik til Peugeot Hjørring:

”Peugeot Hjørring er valgt som ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017”, da de har performet bedst af alle inden for de forskellige kriterier,” fortæller forhandlerchef hos Peugeot Danmark, René Kragelund og fortsætter: ”Johnny L. Nielsen og Jess Pedersen, som står i front for Peugeot Hjørring, er dedikerede og meget synlige i forretningen, hvilket inspirerer medarbejderne. Deres bundniveau er ekstremt højt og de har som ledelse nogle helt klare målsætninger og action planer for hele tiden at udvikle sig til at blive best-in-class på alle parametre. Det kan man kun med rette ledelse, den rigtige organisation og fokus på udvikling – og som prikken over i´et stråler deres forretning i nyeste Peugeot ID.”

Hæderen blev modtaget med stor glæde hos Peugeot Hjørring, og Johnny L. Nielsen fortæller:

”Prisen har stor betydning for os og ikke mindst for vores ansatte, som bærer en stor del af æren. Vi er et team og hver eneste medarbejder har en aktie i denne pris. Det er en stor anerkendelse af det arbejde, vi udfører hver dag. Vi arbejder målrettet på at holde forretningen oppe på et højt niveau, hvor der er fokus på kundetilfredshed, synlighed og opnåelse af de opstillede målpunkter.”

”Det er en stor tilfredsstillelse, når vores resultater bliver anerkendt – og det skal uden tvivl fejres med alle medarbejdere, så mon ikke der kommer en ekstra flaske snaps på bordet, når vi holder julefrokost på fredag”, siger Johnny L. Nielsen med et smil på læben.

PEUGEOT-LØVEN brøler højt i Danmark1.2.2018 13:37pressemeddelelse

2017 skriver sig ind i Peugeots historie, som et år, der vil blive husket for succes på alle fronter. 3008 SUV opnåede den prestigefyldte titel ”Car of the Year 2017”, Expert blev valgt som ”Årets Varebil 2017” i Danmark og den nye 7-personers 5008 SUV fik en meget positiv modtagelse, bl.a. som testvinder i flere dueller. Med næsten 10.000 solgte eksemplarer kørte bestselleren 208 ind på førstepladsen, som danskernes foretrukne bil, men de danske bilkunder tog også rigtig godt imod Peugeots SUV-modeller og det betød bl.a., at 2008 blev den mest solgte i sin klasse og 3008 indtog en andenplads i segmentet.

All-inclusive på gule plader med Peugeot LeasingPRO26.1.2018 12:00pressemeddelelse

Peugeot lancerer et helt nyt leasingkoncept for erhvervslivet, der er en totalløsning, som tager højde for alt, der er forbundet med leasing af ny varebil. LeasingPRO er både en rentabel og tidsbesparende løsning, som tilfredsstiller alle behov, uanset om man har 5 eller 50 varebiler i flåden. Peugeot Expert, der blev kåret som ”Årets Varebil 2017”, fås med en LeasingPRO aftale fra 2.995 kr./mdr. og en førstegangsydelse på 25.000 kr.