Peugeot Hjørring er ”Årets AUTo PERFORM-forhandler 2017”

Peugeots forhandlernet består af dygtige og ikke mindst dedikerede forhandlere - og nogle skiller sig ekstraordinært ud. Disse blev fremhævet ved dette års forhandlerstrategimøde, hvor Peugeot Danmark kårede ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017”.

Prisen gives til den Peugeot-forhandler, som har leveret topresultater inden for både salg og eftermarked. Det er en forhandler, der har en visionær og synlig ledelse med en klar forretningsmodel og som ikke mindst ser og udnytter mulighederne i markedet. De nominerede til prisen var: Peugeot Amager, Peugeot Haderslev og Peugeot Hjørring – tre forhandlere, der alle fortjener respekt og stor anerkendelse for deres passion og evne til at skabe gode resultater.

Prisen som ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017” gik til Peugeot Hjørring:

”Peugeot Hjørring er valgt som ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017”, da de har performet bedst af alle inden for de forskellige kriterier,” fortæller forhandlerchef hos Peugeot Danmark, René Kragelund og fortsætter: ”Johnny L. Nielsen og Jess Pedersen, som står i front for Peugeot Hjørring, er dedikerede og meget synlige i forretningen, hvilket inspirerer medarbejderne. Deres bundniveau er ekstremt højt og de har som ledelse nogle helt klare målsætninger og action planer for hele tiden at udvikle sig til at blive best-in-class på alle parametre. Det kan man kun med rette ledelse, den rigtige organisation og fokus på udvikling – og som prikken over i´et stråler deres forretning i nyeste Peugeot ID.”

Hæderen blev modtaget med stor glæde hos Peugeot Hjørring, og Johnny L. Nielsen fortæller:

”Prisen har stor betydning for os og ikke mindst for vores ansatte, som bærer en stor del af æren. Vi er et team og hver eneste medarbejder har en aktie i denne pris. Det er en stor anerkendelse af det arbejde, vi udfører hver dag. Vi arbejder målrettet på at holde forretningen oppe på et højt niveau, hvor der er fokus på kundetilfredshed, synlighed og opnåelse af de opstillede målpunkter.”

”Det er en stor tilfredsstillelse, når vores resultater bliver anerkendt – og det skal uden tvivl fejres med alle medarbejdere, så mon ikke der kommer en ekstra flaske snaps på bordet, når vi holder julefrokost på fredag”, siger Johnny L. Nielsen med et smil på læben.

Interdan-koncernen overtager importen af Opel i Danmark15.5.2018 10:02pressemeddelelse

Groupe PSA og Interdan-koncernen har netop underskrevet en aftale, som betyder, at Interdan koncernen overtager importen af Opel i Danmark og Sverige. Interdan-koncernen har siden starten af 1950´erne varetaget importen af Peugeot i Danmark og har løftet mærket til at være blandt de mest populære personbilsmærker på det dansk marked. Overtagelsen af Opel er en naturlig udvidelse af det frugtbare samarbejde mellem Groupe PSA og Interdan, der blev cementeret med en succesfuld overtagelse af importen af Citroën og DS i Danmark i 2016.

PEUGEOT-LØVEN hvæsser klørene på Genève Motor Show27.2.2018 13:29pressemeddelelse

PEUGEOT indtager Genève Motor Show 2018 med ikke mindre end tre verdenspremierer: - Den nye PEUGEOT 508, en radikal sedan med et skarpt design, som er et udtryk for PEUGEOTs ambitioner i D-segmentet. - PEUGEOT RIFTER, designet til hverdagens eventyr i et robust og elegant design. Vises også i en særlig konceptversion med firehjulstræk. - En imponerede løve, som er mærkets nye ambassadør. Skulpturen er inkarnationen af PEUGEOTs stolthed og fejrer løve-emblemets 160 års historie.

Ny PEUGEOT 508 – et overbevisende statement22.2.2018 09:54pressemeddelelse

Den nye PEUGEOT 508 ændrer alt. Dens opbygning er mere kompakt og højden er reduceret. Det udvendige design er skarpere og mere robust, mens bilens spektakulære interiør inkluderer en udvikling af det ikoniske PEUGEOT i-Cockpit. Dens vejgreb, nye motorer, de utallige teknologiske features, men også det kvalitetsmæssige kvantespring betyder, at den nye PEUGEOT 508 hæver barren i D-segmentet og understøtter mærkets upmarket strategi.

HELT NY OG EVENTYRLYSTEN PEUGEOT RIFTER21.2.2018 06:00pressemeddelelse

PEUGEOT RIFTER kombinerer på succesfuld vis et robust look og slanke linjer i et design, der understreger, at udgangspunktet for bilen er eventyrlyst og det betyder, at dens egenskaber udnyttes til fulde både i storbyens jungle og i den vilde natur. Den nye PEUGEOT RIFTER er bygget på PSAs EMP2 platform, hvilket garanterer både fleksibilitet og holdbarhed. Den fås i to længder med 5 eller 7 sæder og er udstyret med PEUGEOT i-Cockpit, hvilket sammen med en række teknologiske features og effektive motorer betyder, at bilen er et perfekt mix af praktisk alsidighed og gode køreegenskaber. PEUGEOT RIFTER er bygget til allround brug og er designet til at inspirere hverdagens opdagelsesrejsende.

PEUGEOT-LØVEN brøler højt i Danmark1.2.2018 13:37pressemeddelelse

2017 skriver sig ind i Peugeots historie, som et år, der vil blive husket for succes på alle fronter. 3008 SUV opnåede den prestigefyldte titel ”Car of the Year 2017”, Expert blev valgt som ”Årets Varebil 2017” i Danmark og den nye 7-personers 5008 SUV fik en meget positiv modtagelse, bl.a. som testvinder i flere dueller. Med næsten 10.000 solgte eksemplarer kørte bestselleren 208 ind på førstepladsen, som danskernes foretrukne bil, men de danske bilkunder tog også rigtig godt imod Peugeots SUV-modeller og det betød bl.a., at 2008 blev den mest solgte i sin klasse og 3008 indtog en andenplads i segmentet.