Peugeot Hjørring er ”Årets AUTo PERFORM-forhandler 2017”

Peugeots forhandlernet består af dygtige og ikke mindst dedikerede forhandlere - og nogle skiller sig ekstraordinært ud. Disse blev fremhævet ved dette års forhandlerstrategimøde, hvor Peugeot Danmark kårede ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017”.

Prisen gives til den Peugeot-forhandler, som har leveret topresultater inden for både salg og eftermarked. Det er en forhandler, der har en visionær og synlig ledelse med en klar forretningsmodel og som ikke mindst ser og udnytter mulighederne i markedet. De nominerede til prisen var: Peugeot Amager, Peugeot Haderslev og Peugeot Hjørring – tre forhandlere, der alle fortjener respekt og stor anerkendelse for deres passion og evne til at skabe gode resultater.

Prisen som ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017” gik til Peugeot Hjørring:

”Peugeot Hjørring er valgt som ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017”, da de har performet bedst af alle inden for de forskellige kriterier,” fortæller forhandlerchef hos Peugeot Danmark, René Kragelund og fortsætter: ”Johnny L. Nielsen og Jess Pedersen, som står i front for Peugeot Hjørring, er dedikerede og meget synlige i forretningen, hvilket inspirerer medarbejderne. Deres bundniveau er ekstremt højt og de har som ledelse nogle helt klare målsætninger og action planer for hele tiden at udvikle sig til at blive best-in-class på alle parametre. Det kan man kun med rette ledelse, den rigtige organisation og fokus på udvikling – og som prikken over i´et stråler deres forretning i nyeste Peugeot ID.”

Hæderen blev modtaget med stor glæde hos Peugeot Hjørring, og Johnny L. Nielsen fortæller:

”Prisen har stor betydning for os og ikke mindst for vores ansatte, som bærer en stor del af æren. Vi er et team og hver eneste medarbejder har en aktie i denne pris. Det er en stor anerkendelse af det arbejde, vi udfører hver dag. Vi arbejder målrettet på at holde forretningen oppe på et højt niveau, hvor der er fokus på kundetilfredshed, synlighed og opnåelse af de opstillede målpunkter.”

”Det er en stor tilfredsstillelse, når vores resultater bliver anerkendt – og det skal uden tvivl fejres med alle medarbejdere, så mon ikke der kommer en ekstra flaske snaps på bordet, når vi holder julefrokost på fredag”, siger Johnny L. Nielsen med et smil på læben.

PEUGEOT sætter strøm til sin stand på Genève Motor Show28.2.2019 16:01:11 CETPressemeddelelse

PEUGEOT præsenterer to verdenspremierer på dette års udgave af Genève Motor Show, der begge vidner om, at mærket har sat strøm til sin fremtid. En fremtid, der med den nye e-208 og 208 er lige om hjørnet, mens den spektakulære 400 hestes plug-in hybrid 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED er en konceptbil, der viser PEUGEOTs intentioner om at udvikle performance-modeller med plug-in hybrid drivlinje.

Ny PEUGEOT 208: Futuristisk og moderne28.2.2019 12:16:47 CETPressemeddelelse

I året, hvor PEUGEOT kan se tilbage på 208 års historie, ser mærket i stedet fremad og præsenterer en ny 208, der i den grad skiller sig ud fra mængden. Designet er sporty og elegant på samme tid, hvilket også opleves indvendigt, hvor 208 er udstyret med et nyt, banebrydende PEUGEOT i-Cockpit med 3D head-up display. Den nye 208 fås fra start med tre forskellige drivmidler: El, benzin eller diesel. Den har verdenspremiere på Genève Motor Show til marts og bliver lanceret i løbet af efteråret 2019.

PEUGEOT 508 er nomineret til Årets Bil i Danmark 201912.10.2018 16:25:39 CESTPressemeddelelse

Den danske Årets Bil kåring 2019 er i fuld gang. 26 danske motorjournalister har netop afsluttet første etape af udvælgelsen, der kulminerer den 23. januar, hvor den endelige vinder udråbes til den store finale. Den finder sted på Forstads Museet i Hvidovre, der med den spektakulære udstilling ”Årets Bil 1969-2019 - Familien Danmark på hjul” fejrer 50-året for kåringen af den første Årets Bil i Danmark.