Peugeot Hjørring er ”Årets AUTo PERFORM-forhandler 2017”

Peugeots forhandlernet består af dygtige og ikke mindst dedikerede forhandlere - og nogle skiller sig ekstraordinært ud. Disse blev fremhævet ved dette års forhandlerstrategimøde, hvor Peugeot Danmark kårede ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017”.

Prisen gives til den Peugeot-forhandler, som har leveret topresultater inden for både salg og eftermarked. Det er en forhandler, der har en visionær og synlig ledelse med en klar forretningsmodel og som ikke mindst ser og udnytter mulighederne i markedet. De nominerede til prisen var: Peugeot Amager, Peugeot Haderslev og Peugeot Hjørring – tre forhandlere, der alle fortjener respekt og stor anerkendelse for deres passion og evne til at skabe gode resultater.

Prisen som ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017” gik til Peugeot Hjørring:

”Peugeot Hjørring er valgt som ”Årets AUToPERFORM-forhandler 2017”, da de har performet bedst af alle inden for de forskellige kriterier,” fortæller forhandlerchef hos Peugeot Danmark, René Kragelund og fortsætter: ”Johnny L. Nielsen og Jess Pedersen, som står i front for Peugeot Hjørring, er dedikerede og meget synlige i forretningen, hvilket inspirerer medarbejderne. Deres bundniveau er ekstremt højt og de har som ledelse nogle helt klare målsætninger og action planer for hele tiden at udvikle sig til at blive best-in-class på alle parametre. Det kan man kun med rette ledelse, den rigtige organisation og fokus på udvikling – og som prikken over i´et stråler deres forretning i nyeste Peugeot ID.”

Hæderen blev modtaget med stor glæde hos Peugeot Hjørring, og Johnny L. Nielsen fortæller:

”Prisen har stor betydning for os og ikke mindst for vores ansatte, som bærer en stor del af æren. Vi er et team og hver eneste medarbejder har en aktie i denne pris. Det er en stor anerkendelse af det arbejde, vi udfører hver dag. Vi arbejder målrettet på at holde forretningen oppe på et højt niveau, hvor der er fokus på kundetilfredshed, synlighed og opnåelse af de opstillede målpunkter.”

”Det er en stor tilfredsstillelse, når vores resultater bliver anerkendt – og det skal uden tvivl fejres med alle medarbejdere, så mon ikke der kommer en ekstra flaske snaps på bordet, når vi holder julefrokost på fredag”, siger Johnny L. Nielsen med et smil på læben.

PEUGEOT 508 er nomineret til Årets Bil i Danmark 201912.10.2018 16:25pressemeddelelse

Den danske Årets Bil kåring 2019 er i fuld gang. 26 danske motorjournalister har netop afsluttet første etape af udvælgelsen, der kulminerer den 23. januar, hvor den endelige vinder udråbes til den store finale. Den finder sted på Forstads Museet i Hvidovre, der med den spektakulære udstilling ”Årets Bil 1969-2019 - Familien Danmark på hjul” fejrer 50-året for kåringen af den første Årets Bil i Danmark.

Prisvindende ny PEUGEOT PARTNER Van introduceres med frapris på 99.990 kr. ekskl. moms20.9.2018 10:11pressemeddelelse

Den nye PEUGEOT PARTNER Van er netop blevet valgt til International Van of the Year 2019 på den internationale transportmesse i Hannover. Sammen med søsterbilerne fra Groupe PSA vandt den overbevisende med 127 point foran den nærmeste konkurrent Mercedes Sprinter, der fik 92 point. De danske Peugeot-forhandlere fejrer titlen ved allerede denne uge at åbne op for bestillinger af den nye PEUGEOT PARTNER Van.

PEUGEOT præsenterer en helt ny PARTNER til de professionelle26.6.2018 07:16pressemeddelelse

PEUGEOT sætter høje standarder i den lille varebilsklasse med den nye PARTNER. Den viser ikke alene et nyt dynamisk design, som indvendigt fuldendes af PEUGEOT i-Cockpit, men er samtidig udstyret med komfort- og sikkerhedsfeatures, der er fuldt ud på højde med en moderne personbil. Herudover lanceres to innovative nyheder: Overload Indikator og Surround Rear Vision, som giver udsyn og forhindrer blinde vinkler. Den nye PEUGEOT PARTNER er kort sagt et komfortabelt mobilt kontor, der med sit praktiske varerum tilbyder et væld af anvendelsesmuligheder.

PEUGEOT hæver barren med ny ambitiøs 508 SW7.6.2018 06:00pressemeddelelse

Blot få måneder efter afsløringen af den nye 508 er PEUGEOT klar med de første fotos af SW-versionen. Der er tale om en gennemgribende ændring. Den nye PEUGEOT 508 SW bryder med de eksisterende designkoder for stationcars i D-segmentet og har i stedet hentet inspiration fra shooting brake-universet. Designet er skarpt med en lavtliggende hoftelinje, og der er opnået en perfekt balance mellem sporty elegance og funktionalitet med rummelig passagerplads og et generøst bagagerum. Den nye 508 SW er udstyret med den nyeste generation af PEUGEOT i-Cockpit, der sammen med bilens performance, sikkerhed og komfort sikrer en intens oplevelse bag rattet. Den nye PEUGEOT 508 SW har verdenspremiere til oktober 2018 i forbindelse med Paris Motor Show og vil efterfølgende blive lanceret i Europa fra januar 2019.