DANBOR A/S

Partnerskab Med Muligheder

Danbor A/S går nye veje og skaber muligheder når de tegner Sponsor Kontrakt med Team Tvilling.

I kølvandet på en masse forretningsmæssige positive tiltag og justeringer hos Danbor A/S, følger der også på marketingssiden intention om at skabe noget større via nye tiltag og – måske bevæge sig i en retning, der ikke er anvendt før i virksomheden.

”Vi er virkelig stolte af at kunne indgå et samarbejde og kalde os Hoved Sponsor for et projekt som Team Tvilling. Vi har lagt vægt på, at det er et partnerskab med mange dimensioner. For os er der tre primære aspekter, der gjorde sig gældende ved udvælgelse af projekt. Vi vil gerne anskueliggøre, sammen med Team Tvilling, at man altid skal se muligheder fremfor begrænsninger. Vores virksomheder er meget forskellige – men vi kan lære en masse af Team Tvilling. Den sidste dimension er essentiel for alle mennesker og vi ønsker at få den helt ind under huden – Alt er muligt for alle!” siger Torben Hansen Bredthauer, Marketing & Sales Director, Danbor A/S

”Vi har længe haft dialog omkring dette partnerskab og det blev mere og mere naturligt at slå pjalterne sammen da vi fungerer rigtig godt sammen udviklingsmæssigt. Deres innovative måde at drive forretning på og tænke ud af boksen, passer virkelig godt til Team Tvilling. Vi er kommet for at blive og nu kan vi endelig gøre det vi har ville fra start. Holde fuld fokus på at udvikle vores koncept, så flere får mulighed for at opleve glæden i sport - handikap eller ej” siger Steen Mondrup, som er den ene halvdel af Team Tvilling.

Der er flere og flere kommuner, der involverer sig i projektet. Senest har kommuner som Gribskov og Århus besluttet sig for at arbejde sammen med Team Tvilling. Begge kommuner åbner afdelinger i maj.

Aftalen mellem Danbor A/S og Team Tvilling løber fra d. 1. april 2016 – 31. december 2017.

Foto: Tausen Studio  www.tausenstudio.dk

For yderligere oplysninger:

Marketing & Communication, Danbor A/S Karina Thomsen. Telefon +45 27 87 95 43 www.danbor.com
Team Tvilling, Steen Mondrup. Telefon: +45  51 60 30 79 www.teamtvilling.dk

Information om DANBOR A/S

DANBOR A/S

Følg pressemeddelelser fra DANBOR A/S

Flere pressemeddelelser fra DANBOR A/S

NSG Wind på jagt efter ny CEO27.3.2017 15:44pressemeddelelse

Morten Basse Jensen har valgt at fratræde sin stilling som CEO i NSG Wind, hvilket skyldes uenighed om firmaets strategi fremadrettet. ”Det er naturligvis beklageligt, at vore veje skilles, og vi ønsker Morten Basse god vind fremover,” siger Jørn Bue Madsen fra Danbor, der er NSG Wind’s moderselskab. ”NSG Wind fortsætter uhindret sine aktiviteter som totalleverandør af serviceydelser til offshore vindindustrien. Vi har netop indsat Morten Magnussen som interim direktør og har igangsat en proces for at finde en ny CEO.  Morten Magnussen har mere end 30 års erfaring fra offshoreindustrien og er i dag ansat i NSG Wind som Head of Sub Sea and Marine Operations,” tilføjer Jørn Bue Madsen. NSG Wind er en del af NorSea Group, der er Norges førende leverandør af base og logistikydelser til offshoreindustrien. Gruppen har 25 selskaber, der opererer inden for offshore, herunder Danbor i Danmark. www.nsgwind.com